![]() |
|
| |||
| |||
| når jeg logger på min laptop med xp proffesional. Det finder jeg nogle gange min magt ikoner dont kommer op sammen med ting som norton ghost, SIS utilty bakken, og lydeffekter. kan nogen hjælpe mig med at finde ud af, hvorfor dette sker, det irriterer mig meget, og sin irriterende ikke at vide, hvor meget batteri der er tilbage. XP Pro 2.00Ghz Celeron 512 MB RAM |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Er du holde Shift nede? Det kan omgå startprogrammer.
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Også bliver de skjulte, skal du klikke på den lille pil til at afsløre alle de ikoner.
| |||
| |||
| ingen im ikke har noget, de bare nogle gange ikke hele tiden, jeg ved, at de har startet op, de netop dont synes i bakken? Jeg ound et værktøj, som jeg brugte på en anden computer til at fastsætte omething ele jeg rage frem-op dont kende hvad det var! |
|
| |||
| |||
| Du skal prøve nogle comp renser gerne ccleaner eller tune op 08 |
|
| |||
| |||
| Det kunne være spyware. Hvis du ikke har fastsat det: Gå til Virus, Spyware & Security Forum Gøre alting i den første post i dette post. Derefter starte en ny tråd i dette forum og efter den Hijack Denne log du har oprettet. Nogen vil tage et kig på det og foreslå en handlemaade.
__________________ serverguy |
|
| |||
| |||
| Er det den samme computer som denne her? EDIT: Nope forskellige specs. Hvis du bruger det for de samme ting som de andre, du behøver at gøre, som Serverguy foreslået og gå efter en Hijackthis log. Enten Serverguy eller jeg vil da have et kig på den. |
|
| |||
| |||
| nej det er ikke den samme computer, jeg vidste bør indsendt specs for en grund, nej det er ikke spyware, jeg læste sin noget at gøre med xp prof. og noget at gøre med at logge på, cant huske, men jeg læste det på denne hjemmeside, vil forsøge at rense ting, tak for den anden konto selvom EvilFantasy |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Har du den bærbare computer sluttet, når den ikke kommer op? prøve følgende trin:
1. Gå til Start> kontrol pannel 2. sikre kontrol pannel er i Klassisk visning (link til venstre pannel) dobbeltklik "Strømstyring" 3. Klik på fanen Avanceret 4. sikre "altid vise ikon på proceslinjen" er krydset af Hvis det ikke er afkrydset, som kunne være dit problem. Hvis det er krydset af, jeg ved ikke, hvad problemet er. Mit system: Første OC
|
|
| |||
| |||
| ja kontrolleres denne mulighed, før jeg har læst det et sted, men cant huske hvor, dens et redskab, og det kan hjælpe din start bar igen, hvis ikke er der, og det gør masser af andre ting. |
![]() |
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| Et par spørgsmål om Logon i Windows ... | Davida50000 | Windows-operativsystemer | 1 | 27 September 2009 11:19 |
| Rettigheder på Netværk Andel til server ikke opholder sig, når du logger ud og ind igen | flamefrenzy56 | Windows-operativsystemer | 0 | 18 august 2009 06:13 |
| Tips til Blive I-Phone logge på Wi-Fi netværk hurtigere? | alexdude | Laptops, Mobiles & PDA'er | 0 | 10. maj 2009 17:38 |
| Windows PC Logføring Off Automatically | tinkerbell | General Software Chat | 7 | 3 februar 2009 04:40 |
| Logføring om problemet | Mylows1 | Networking, Modemer & VoIP | 1 | 11 oktober 2007 02:31 |
| Thread Tools | |
| |