![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Kun kirjaudun kiinni kannettavassa tietokoneessa, jossa xp proffesional. Pidän siitä, että joskus minun vallassani kuvakkeet dont keksiä yhdessä asioita, kuten esimerkiksi Norton Ghost, SIS utilty lokero, ja äänitehosteet. voi kukaan auttaa minua selvittämään, miksi näin tapahtuu, se harmittaa minua suuresti ja sen ärsyttävää ei tiedä, kuinka paljon akussa on jäljellä. XP Pro 2.00GHz Celeron 512MB RAM |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Oletko tilalla Vaihto alas? Tämä voi kiertää käynnistyksen ohjelmia.
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Myös ne on kätketty, osoita vähän arrow paljastaa kaikki kuvakkeet.
| |||
| |||
| ei im, joilla ei ole mitään, se vain joskus ei koko ajan, tiedän niiden käynnistyttyä ne vain dont näy lokeroon? i ound väline, i käytti toisessa tietokoneessa vahvistaa omething ELE i uloke dont tiedä, mitä se oli! |
|
| |||
| |||
| Sinun pitäisi kokeilla pakoll puhdistusaineita kuten ccleaner tai virittää 08 |
|
| |||
| |||
| Se voisi olla vakoiluohjelmista. Jos et ole fixed it: Go to Virusten, vakoiluohjelmien & Security Forum Tehdä kaikki on ensimmäinen virka tämä postitse. Silloin aloittaa uuden säikeen että foorumilla ja lähettää Hijack Tämä loki loit. Joku näyttää sen yli ja ehdottaa tietenkin toimia.
__________________ serverguy |
|
| |||
| |||
| ei se ole sama tietokone, tiesin olisi lähetettyjen specs tarkoituksensa, ei sen ole vakoiluohjelmia, luin sen jotain tekemistä xp prof ja jotain tekemistä kirjautumasta, kallistuksen muistaa mutta luin sen tällä sivustolla, on kokeile puhdistus asioita, kiitos muita kohtaan vaikka EvilFantasy |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| sinulla on tietokone kytketty, kun se ei tule ylös? kokeile seuraavia ohjeita:
1. Valitse Käynnistä> valvonta pannel 2. varmistaa valvonnan pannel on klassinen näkymä (linkki vasemmalla pannel) kaksoisnapsauta "valta vaihtoehdot" 3. Valitse Lisäasetukset-välilehti 4. varmistamiseksi "aina näyttää kuvaketta tehtäväpalkissa" on rastittava Jos se ei ole vihainen, että voisi olla ongelma. Jos se on merkitty rasti, en tiedä, mikä ongelma on. My System: Ensinnäkin OC
|
|
| |||
| |||
| kyllä tarkistanut, että vaihtoehto, ennen kuin olen lukenut sen jonnekin mutta kallistus muistaa, jos se on työkalu, ja se voi auttaa aloittaa bar uudelleen, jos sen ei ole olemassa, ja se ei paljon muita asioita. |