![]() |
|
| |||
| |||
| Als ik me aanmeld op mijn laptop met XP proffesional. Dat vind ik soms mijn macht iconen dont kom langs met dingen als Norton Ghost, SIS utilty lade en geluidseffecten. kan iemand me helpen om erachter te komen waarom dit gebeurt, het ergert me enorm en zijn vervelend niet te weten hoeveel batterij je nog hebt. XP Pro Celeron 2.00Ghz 512MB RAM |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Ben je bedrijf Shift down? Dat kan rondweg de opstartprogramma's.
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Ook zijn ze verborgen, klikt u op het pijltje om alle pictogrammen.
| |||
| |||
| geen im bedrijf niet alles, zijn soms net niet de hele tijd, ik weet ze hebben opgestart dont lijken ze gewoon in de lade? i OUND een instrument dat ik het gebruik op een andere computer op te lossen omething elementen jut i dont know what it was! |
|
| |||
| |||
| Je moet proberen een aantal comp reinigers zoals ccleaner of tune up 08 |
|
| |||
| |||
| Het kan spyware. Als u nog niet vast dat: Ga naar de Virus, spyware & Security Forum Doen alles in de eerste post in dit post. Dan start een nieuwe draad in dat forum en post het kapen Dit meldt u hebt gemaakt. Iemand zal over deze en stellen een cursus van actie.
__________________ serverguy |
|
| |||
| |||
| geen haar niet dezelfde computer, wist ik moet gepost specs voor een reden dan ook geen haar niet spyware, lees ik haar iets te doen met xp prof en iets te doen met het inloggen op, cant onthouden, maar ik lees op deze website, zal probeer de dingen schoonmaken, bedankt voor de andere post al EvilFantasy |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| heb je de laptop aangesloten bij het niet komen? Probeer de volgende stappen:
1. Ga naar Start> Control pannel 2. zorgen voor de controle pannel is in de klassieke weergave (link aan de linkerkant pannel) dubbele klik op "power options" 3. Klik op het tabblad Geavanceerd 4. zorgen voor de "altijd-pictogram op de taakbalk" is aangevinkt Als het niet aangevinkt, dat zou kunnen worden van uw probleem is. Als dit is aangevinkt, ik weet niet wat het probleem is. Mijn Systeem: Eerste OC
|
|
| |||
| |||
| ja gecontroleerd voordat deze mogelijkheid, ik heb ergens gelezen, maar cant onthouden waar, zijn een hulpmiddel, en het kan helpen uw start bar weer zo zijn er niet, en doet tal van andere dingen. |