![]() |
|
| |||
| |||
| Når jeg logger på min laptop med xp profesjonelt. Jeg synes at noen ganger min makt ikoner dont komme opp med ting som Norton Ghost, SIS utilty skuffen, og lydeffekter. Kan noen hjelpe meg å finne ut hvorfor dette skjer, er det annoys me stor og irriterende ikke vite hvor mye batteri du har igjen. XP Pro 2.00Ghz Celeron 512MB RAM |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Er du holde Shift nede? Som kan omgå oppstart programmer.
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Også er de som er skjult, klikker du den lille pilen til å avdekke alle ikoner.
| |||
| |||
| no im ikke holde noe, det bare noen ganger ikke hele tiden, jeg vet de har startet opp de bare ikke vises i skuffen? Jeg ound et verktøy som jeg bruker på en annen maskin for å fikse omething ele jeg stikke fram dont vite hva det var! |
|
| |||
| |||
| Du bør prøve noen komp rengjøringsmidler som ccleaner eller tune opp 08 |
|
| |||
| |||
| Det kan være spyware. Hvis du ikke har løst det: Gå til Virus, spionprogrammer og sikkerhet Forum Gjøre alt i det første innlegget i dette post. Deretter starter en ny tråd i forumet og poste Hijack Denne loggen du har laget. Vi vil se over den og foreslå en løpet av handlingen.
__________________ serverguy |
|
| |||
| |||
| nei det er ikke den samme datamaskinen, jeg visste bør postet spesifikasjoner for en grunn, nei det er ikke spyware, jeg lese noe å gjøre med xp prof. og noe å gjøre med å logge på, cant huske, men jeg leste det på denne nettsiden, vil prøve rengjøring ting, takk for det andre elementet om EvilFantasy |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Har du den bærbare plugget inn når det ikke kommer opp? prøve følgende:
1. Gå til Start> kontroll pannel 2. sikre kontroll pannel er i klassisk visning (link på venstre pannel) dobbeltklikk "Strømalternativer" 3. Klikk fanen Avansert 4. sikre "alltid vise ikonet på oppgavelinjen" er haket Hvis det ikke er haket, som kan være problemet. Hvis det er haket, jeg vet ikke hva problemet er. Min System: Først OC
|
|
| |||
| |||
| ja kontrollert som før, jeg har lest det et sted men cant huske hvor, dets et verktøy, og kan hjelpe start bar igjen hvis de ikke er der, og det gjør mange andre ting. |
![]() |
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Noen få spørsmål om Logge på Windows ... | Davida50000 | Windows-operativsystemer | 1 | 27 september 2009 11:19 |
| Rettigheter på Nettverk Aksje til Server ikke Staying når du logger av og på | flamefrenzy56 | Windows-operativsystemer | 0 | 18 august 2009 06:13 |
| Tips til Get I-Phone Logging på Wi-Fi-nettverket raskere? | alexdude | Bærbare datamaskiner, mobiltelefoner og PDAer | 0 | 10 mai 2009 17:38 |
| Windows PC Logging av automatisk | tinkerbell | General Software Chat | 7 | 3 februar 2009 04:40 |
| Logging på problemet | Mylows1 | Nettverk, modem og VoIP | 1 | 11 oktober 2007 02:31 |
| Thread Tools | |
| |