![]() |
|
| |||
| |||
| när jag loggar in på min laptop med xp proffesional. Jag tycker att det ibland min makt ikoner dont komma fram tillsammans med saker som norton ghost, SIS utilty facket och ljudeffekter. kan någon hjälpa mig att ta reda på varför detta händer, det retar mig mycket och irriterande att inte veta hur mycket batteri du har kvar. XP Pro 2.00Ghz Celeron 512MB RAM |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Är du hålla Skift ner? Det kan kringgå start program.
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Dessutom är de är dolda klickar du på den lilla pilen för att visa alla ikoner.
| |||
| |||
| no im inte innehar något, det bara ibland inte hela tiden, jag vet att de har startat de bara dont visas i facket? Jag ound ett verktyg som jag använder på en annan dator för att åtgärda omething inslag i STICKA vet inte vad det var! |
|
| |||
| |||
| Du borde prova några oblig städare gillar ccleaner eller ställa upp 08 |
|
| |||
| |||
| Det kan vara spionprogram. Om du inte har fast den: Gå till Virus, Spyware & Security Forum Göra allt i den första tjänst i den här post. Då startar en ny tråd i detta forum och posta Hijack här loggen du har skapat. Någon kommer att se över och föreslå en handlingsplan.
__________________ serverguy |
|
| |||
| |||
| nej det inte samma dator, jag visste skulle utstationerade specs för en anledning, nej det är ingen spion, jag läste det något att göra med XP prof och något att göra med att logga in, cant ihåg men jag läste det på vår webbplats, kommer att prova rengöring saker, tack för den andra posten men EvilFantasy |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| har du den bärbara datorn inkopplad när det inte kommit fram? prova följande steg:
1. Gå till Start> Kontroll pannel 2. säkerställa kontrollen pannel är i klassiskt läge (länk till vänster pannel) Dubbelklicka på "power options" 3. Klicka på fliken Avancerat 4. säkerställa att alltid visa ikonen i Aktivitetsfältet "är ikryssad Om det inte är ikryssad, som kan vara ditt problem. Om den är ikryssad, vet jag inte vad problemet är. Mitt System: Första OC
|
|
| |||
| |||
| ja kontrollerat att alternativet innan jag har läst det någonstans men cant ihåg var, dess verktyg och det kan hjälpa ditt början bar igen om inte där, och det ger massor av andra saker. |
![]() |
|
| Komihåglista |
Liknande Trådar | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Senaste Inlägg |
| Några frågor om Logga in på Windows ... | Davida50000 | Windows-operativsystem | 1 | 27 September 2009 11:19 |
| Rättigheter Networking Share till server inte stannar när du loggar ut och in igen | flamefrenzy56 | Windows-operativsystem | 0 | 18 august 2009 06:13 |
| Tips till Få I-Phone logga in på Wi-Fi nätverk snabbare? | alexdude | Bärbara datorer, Mobiler & handdatorer | 0 | 10 maj 2009 17:38 |
| Windows PC Loggning Off automatiskt | Tingeling | General Software Chat | 7 | 3 februari 2009 04:40 |
| Loggning på problemet | Mylows1 | Nätverk, Modem & VoIP | 1 | 11 oktober 2007 02:31 |
| Thread Tools | |
| |