![]() |
|
| |||
| |||
| Nu, hvor Vista er ude, og vi ved, at det vil blive et par år, før det er stabilt, hvad tror du, Microsoft har i den arbejder på at lokke os til opgradering i 3 år? Det er formentlig for tidligt at tænke på bare tilslutte vores hjerner i vores computere, så jeg tror, det kunne være wearable hardware og software. |
|
| |||
| |||
| Jeg har ikke Vista på en af mine computere, selv om min laptop angiveligt er "Vista Capable". Jeg vil håbe, at Microsoft arbejder på service packs til at behandle de spørgsmål, der er blevet rapporteret om Vista. : o |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Emner som denne gør mig grine.
Det er ikke Microsoft ønsker vi at opgradere, så de frigiver nye vinduer. Det er spillere, den brede offentlighed, Nvidia, Intel, AMD, ATI, etc etc. De er dem, flytte grænser og for nylig de ikke kunne tage tingene yderligere med XP, det er bare ikke stærk nok. Så Microsoft havde at gøre Vista, og var tvunget til at frigive det tidlige og buggy, fordi dens hvad gamere og hardware selskabets ønskede. Mit system: Hybr! D
|
|
| |||
| |||
| Citat:
Hvad grænse tror du, at Microsoft vil udvikle den næste, når de smider patches på Vista? |
|
| |||
| |||
| Citat:
I alle de klip, jeg har nogensinde har set med Bill Gates taler han sikkert gav mig det indtryk, at han var i en ledende rolle. ;) |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Et interessant punkt, men ikke egentlig logisk, (sorry mate må sige det).
Det er ligesom en bil selskab opfinde en bil derefter fortælle olie Companys, at brændstoffet skal køre skal det gøres på en sådan måde. Men bilen Companys allerede, hvordan man laver det brændstof, men olieselskabet ikke? Som Spock ville sige "Det er ikke logisk, Kaptajn!" Mit system: #
|
|
| |||
| |||
| microsoft overfladen næste måske? og måske tilslutte hjerner til computere er ikke så langt væk ... http://www.unmediated.org/archives/2...ells_fus_1.php |
|
| |||
| |||
| Min mand fortalte mig om et program, som tillader to mennesker at manipulere et objekt i rummet, ikke behov for en skærm, er det alle forventede om desk top. Jeg glemte at spørge ham navnet på det program skønt. |
|
| |||
| |||
| Jeg har ingen anelse om, hvor Microsoft er overskriften næste alle jeg kender er, at det vil formentlig koste mig nogle penge. |
|
| |||
| |||
| Det er computing Jim, men ikke som vi kender det. |
![]() |
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| Microsoft Pop Up Fortæl mig jeg har en virus | hopthwoks | Virus, Spyware & Sikkerhed | 18 | 16 Juli 2009 21:26 |
| Bevæger sig fra Microsoft Office 2007 Outlook på PC 2 Microsoft Office X Entoutage på Mac | jjuli | Office Suites & Applications | 0 | 11th May 2009 15:52 |
| LOL Microsoft CEO bruger en Mac til præsentationer | SocialWarfare | Off Topic Discussion | 19 | 9 juni 2009 13:01 |
| 10 Facts du ikke vidste Om Microsoft | Hybr! D | Windows-operativsystemer | 11 | 3 november 2008 11:51 |
| Microsoft Word Hjælp | trebor78 | Office Suites & Applications | 3 | 11th Dec 2007 09:40 |
| Thread Tools | |
| |