![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Nyt kun Vista on, ja me tiedämme, se on pari vuotta, ennen kuin se on vakaa, mitä mieltä olette Microsoft on teosten houkutella meidät parantamiselle 3 vuotta? Se on luultavasti liian aikaista ajatella vain tapittamalla aivomme meidän tietokoneet, joten en usko, että se voisi olla puettavat laitteet ja ohjelmistot. |
|
| |||
| |||
| Minulla ei ole Vistan joko minun tietokoneita, vaikka minun laptop muka on "Vista Capable". Toivoisin, että Microsoft työstää palvelun pakkafilmeinä käsitellä asioita, jotka on raportoitu noin Vista. : o |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Aiheet näin tekevät minut nauramaan.
Se ei ole Microsoft haluavat meitä päivittämään niin, että ne luovat uutta ikkunat. Se on pelaajat, yleisön, Nvidia, Intel, AMD, ATI jne. jne. Ne, jotka ajavat rajat ja viime aikoina ne eivät voi ottaa asiat muita kanssa XP, se vain ei ole riittävän tehokas. Niinpä Microsoft oli tehdä Vistan, ja oli pakko vapauttaa se aikaisin ja viallisista koska se, mitä pelaajat ja laitteiston yhtiön halusi. My System: Hybr! D
|
|
| |||
| |||
| Quote:
Mitä rajalla luulet Microsoft kehittää uuden, kun he heittävät korjaustiedostoja on Vista? |
|
| |||
| |||
| Quote:
Kaikissa leikkeet Olen nähnyt kanssa Bill Gates ottaen hän varmasti antoi minulle sellaisen vaikutelman, että hän oli johtava asema. ;) |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Mielenkiintoinen kohta, mutta ei oikeastaan loogista, (sorry mate täytyy sanoa sitä).
Tämä on kuin autoyhtiön keksimisestä auton sitten kertoo öljyn Companys, että polttoaine on suoritettava se on tehty tällä tavalla. Mutta auton Companys jo tietää miten polttoaineen mutta öljy-yhtiö ei? Kuten Spock sanoisi "Se ei ole loogista kapteeni!" My System: #
|
|
| |||
| |||
| microsoft-ala on seuraavan ehkä? ja ehkä tapittamalla aivot osaksi tietokoneita ei ole niin kaukana ... http://www.unmediated.org/archives/2...ells_fus_1.php |
|
| |||
| |||
| Mieheni kertoi ohjelmasta, jonka avulla kaksi ihmistä manipuloida kohteen tilaa, ei ole tarvetta ruutu, it's all ennustetaan pöydällä n alkuun. Unohdin kysyä häneltä nimi ohjelma tosin. |
|
| |||
| |||
| Minulla ei ole aavistustakaan, joissa Microsoft on menossa ensi en tiedä, on se, että se todennäköisesti maksaa minulle rahaa. |
|
| |||
| |||
| Se voi loppua Jim, mutta ei me sen tunnemme. |
![]() |
|
| Kirjanmerkit |
Samanlaisia Threads | ||||
| Kierre | Thread Starter | Forum | Vastaukset | Last Post |
| Microsoft Pop Up Tell Me I Have a Virus | hopthwoks | Virusten, vakoiluohjelmien & Security | 18 | 16 heinäkuu 2009 21:26 |
| Siirtyminen Microsoft Office 2007 Outlook PC 2 Microsoft Office X Entoutage Mac | jjuli | Office Suites & Applications | 0 | 11th Jun 2009 15:52 |
| LOL Microsoft toimitusjohtaja käyttää Mac esitysten | SocialWarfare | Off Topic Discussion | 19 | 9th Jun 2009 13:01 |
| 10 Facts You Didn't Know About Microsoft | Hybr! D | Windows-käyttöjärjestelmät | 11 | 3. marraskuu 2008 11:51 |
| Microsoft Word Ohje | trebor78 | Office Suites & Applications | 3 | 11. Joulukuu 2007 09:40 |
| Thread Tools | |
| |