![]() |
|
| |||
| |||
| Nu dat Vista uit, en we weten zal het een paar jaar voordat het is stabiel, wat denk je dat Microsoft heeft in de werken te lokken ons naar verbetering in 3 jaar? Het is waarschijnlijk nog te vroeg om over na te denken gewoon inpluggen onze hersenen in onze computers, dus ik denk dat het zou kunnen zijn draagbare hardware en software. |
|
| |||
| |||
| Ik heb geen Vista op een van mijn computers, hoewel mijn laptop is zogenaamd "Vista Capable". Ik hoop dat Microsoft werkt aan service packs te maken met de problemen die zijn gemeld over Vista. : o |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Onderwerpen als deze maken me aan het lachen.
Het is niet Microsoft willen ons om te upgraden, zodat ze vrij nieuwe ramen. Het is de gamers, het grote publiek, Nvidia, Intel, AMD, ATI, etc etc. Het zijn de verlegging van de grenzen en onlangs konden ze niet meer verder met XP, alleen is niet krachtig genoeg. Dus Microsoft had te maken Vista, en werden gedwongen om deze vroege en buggy omdat haar wat de gamers en hardware bedrijf wilde. Mijn Systeem: Hybr! D
|
|
| |||
| |||
| Citaat:
Wat denk je grens Microsoft zal ontwikkelen naast, nadat ze gooien patches op Vista? |
|
| |||
| |||
| Citaat:
In alle clips die ik ooit heb gezien met Bill Gates spreek, is hij zeker gaf me de indruk dat hij een leidende rol. ;) |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Een interessant punt, maar niet echt logisch, (sorry mate moet zeggen).
Dit is als een auto bedrijf uitvinden van een auto dan vertellen de olie-bedrijven die de brandstof nodig om het uit te voeren moet worden gemaakt op een zodanige wijze. Maar de auto-bedrijven weten al hoe de brandstof, maar de olie-bedrijf niet? Als Spock zou zeggen "Dat is niet logisch, Kapitein!" Mijn Systeem: #
|
|
| |||
| |||
| Microsoft Surface is de volgende misschien? en misschien inpluggen hersenen in computers is niet zo ver weg ... http://www.unmediated.org/archives/2...ells_fus_1.php |
|
| |||
| |||
| Mijn man vertelde me over een programma dat twee mensen voor het manipuleren van een object in de ruimte, geen behoefte aan een scherm, het is allemaal geprojecteerd op de desk top. Ik ben vergeten te vragen hem de naam van het programma wel. |
|
| |||
| |||
| Ik heb geen idee waar Microsoft post naast alles wat ik weet is dat het zal waarschijnlijk kostte me wat geld. |
|
| |||
| |||
| Het is computing Jim, maar niet zoals wij dat kennen. |
![]() |
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| Microsoft Pop Up Tell Me I Have a Virus | hopthwoks | Virus, spyware & Security | 18 | 16 jul 2009 21:26 |
| Verhuizen van Microsoft Office Outlook 2007 op PC 2 Microsoft Office X Entoutage op MAC | jjuli | Office Suites & Toepassingen | 0 | 11 jun 2009 15:52 |
| LOL CEO van Microsoft maakt gebruik van een Mac voor presentaties | SocialWarfare | Off Topic Discussie | 19 | De 9 juni 2009 13:01 |
| 10 Feiten u niet wist Over Microsoft | Hybr! D | Windows besturingssystemen | 11 | 3 nov 2008 11:51 |
| Microsoft Word Help | trebor78 | Office Suites & Toepassingen | 3 | 11 dec 2007 09:40 |
| Thread Tools | |
| |