![]() |
|
| |||
| |||
| Nå som Vista er ute, og vi vet det vil være et par år før det er stabilt, hva tror du Microsoft har i verk for å påvirke oss til å oppgradere i 3 år? Det er nok for tidlig å tenke på akkurat plugging hjernen vår inn i våre datamaskiner, så jeg tror det kan være bærbar maskinvare og programvare. |
|
| |||
| |||
| Jeg har ikke Vista på en av datamaskinene mine, selv om min bærbare ha er "Vista Evne. Jeg ville håpe at Microsoft arbeider på oppdateringspakker for å håndtere problemene som har vært rapportert om Vista. : o |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Emner som dette gjør meg latter.
Det er ikke Microsoft ønsker vi å oppgradere slik at de slipper nye vinduer. Det er spillere, allmennheten, Nvidia, Intel, AMD, ATI, osv. osv. De er de som tøyer grensene og nylig kunne de ikke ta ting videre med XP, det bare ikke er kraftig nok. Så Microsoft måtte gjøre Vista, og ble tvunget til å løsne det tidlig og buggy fordi det spillere og maskinvare selskapet ville. Min System: Hybr! D
|
|
| |||
| |||
| Sitat:
Hva Frontier tror du Microsoft vil utvikle neste, etter at de kaster patcher til Vista? |
|
| |||
| |||
| Sitat:
I alle klippene jeg har sett med Bill Gates snakker han sikkert gav meg inntrykk av at han var i en ledende rolle. ;) |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Et interessant poeng, men ikke veldig logisk, (sorry kompis må si det).
Dette er som en bil selskapet inventing bil deretter fortelle olje companys at drivstoff må kjøre det må gjøres på en slik måte. Men bilen companys allerede vet hvordan du får drivstoff men oljeselskapet ikke? Som Spock ville si "Det er ikke logisk Captain!" Min System: #
|
|
| |||
| |||
| microsoft overflate neste kanskje? og kanskje sette hjernen i datamaskiner er ikke så langt unna ... http://www.unmediated.org/archives/2...ells_fus_1.php |
|
| |||
| |||
| Min mann fortalte meg om et program som gjør at to mennesker å manipulere et element i rommet, ikke behov for en skjerm, er det all projiseres på pulten topp. Jeg glemte å spørre ham navnet på programmet skjønt. |
|
| |||
| |||
| Jeg har ingen anelse hvor Microsoft er overskriften neste alt jeg vet er at det trolig vil koste meg noen penger. |
|
| |||
| |||
| Det er datamiljøer Jim, men ikke som vi kjenner det. |
![]() |
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Microsoft Pop Up fortelle meg Jeg har et virus | hopthwoks | Virus, spionprogrammer og sikkerhet | 18 | 16 juli 2009 21:26 |
| Flytte fra Microsoft Office 2007 Outlook på PC 2 Microsoft Office X Entoutage på Mac | jjuli | Office Suites & Applications | 0 | 11 juni 2009 15:52 |
| LOL Microsoft CEO bruker en Mac for presentasjoner | SocialWarfare | Av Emne Diskusjon | 19 | 9 juni 2009 13:01 |
| 10 Fakta du ikke visste Om Microsoft | Hybr! D | Windows-operativsystemer | 11 | 3 nov 2008 11:51 |
| Hjelp for Microsoft Word | trebor78 | Office Suites & Applications | 3 | 11 desember 2007 09:40 |
| Thread Tools | |
| |