![]() |
|
| |||
| |||
| Nu när Vista är ute, och vi vet att det kommer att vara ett par år innan det är stabilt, vad tror du att Microsoft har på gång för att locka oss till uppgradering i 3 år? Det är nog för tidigt att tänka på att bara koppla våra hjärnor i våra datorer, så jag tror det kan vara bärbar hårdvara och mjukvara. |
|
| |||
| |||
| Jag har inte Vista på någon av mina datorer, även om min laptop förment är "Vista stånd." Jag hoppas att Microsoft arbetar med service pack för att ta itu med de frågor som har rapporterat om Vista. : o |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Ämnen som denna gör mig skratta.
Det är inte Microsoft vill att vi ska uppgradera så att de släpper nya fönster. Det är spelare, allmänheten, Nvidia, Intel, AMD, ATI, etc etc. De är de som driver de gränser och nyligen kunde de inte ta saker vidare med XP, det bara inte är stark nog. Så Microsoft hade att göra Vista, och var tvungna att släppa det tidigt och buggig eftersom vad spelare och hårdvara företagets ville. Mitt System: Hybr! D
|
|
| |||
| |||
| Citat:
Vilken gräns tror du att Microsoft kommer att utveckla nästa, när de kastar plåster på Vista? |
|
| |||
| |||
| Citat:
I alla klipp jag någonsin sett med Bill Gates talade han verkligen gav mig intrycket att han var i en ledande roll. ;) |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| En intressant poäng, men inte riktigt logiskt, (sorry mate måste säga det).
Det är som en bil bolaget uppfinna en bil sedan tala om för olja inredningsföretag att bränslet måste köra det måste göras på ett sådant sätt. Men bilen inredningsföretag som redan vet hur man gör bränsle men oljebolaget inte? Som Spock skulle säga "Det är inte logiskt Kapten!" Mitt System: #
|
|
| |||
| |||
| Microsoft ytan nästa kanske? och kanske koppla hjärnan till datorer är inte så långt borta ... http://www.unmediated.org/archives/2...ells_fus_1.php |
|
| |||
| |||
| Min man berättade för mig om ett program som gör att två personer för att manipulera ett objekt i rymden, inget behov av en skärm, det är alla beräknade på skrivbordet främsta. Jag glömde att fråga honom namnet på programmet ändå. |
|
| |||
| |||
| Jag har ingen aning om Microsoft är på väg nästa allt jag vet är att det förmodligen kommer att kosta mig lite pengar. |
|
| |||
| |||
| It's computing Jim, men inte som vi känner det. |
![]() |
|
| Komihåglista |
Liknande Trådar | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Senaste Inlägg |
| Microsoft Pop Up Säg mig har jag ett Virus | hopthwoks | Virus, spionprogram och säkerhet | 18 | 16 juli 2009 21:26 |
| Att gå över från Microsoft Office 2007 Outlook på datorn 2 Microsoft Office X Entoutage på Mac | jjuli | Office Suites & Applications | 0 | 11 juni 2009 15:52 |
| LOL Microsofts vd använder en Mac för presentationer | SocialWarfare | Off Topic Discussion | 19 | 9 juni 2009 13:01 |
| 10 fakta du inte visste Om Microsoft | Hybr! D | Windows-operativsystem | 11 | 3 november 2008 11:51 |
| Microsoft Word Hjälp | trebor78 | Office Suites & Applications | 3 | 11 december 2007 09:40 |
| Thread Tools | |
| |