![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Hi Guys Ongelma: käynnistyksen juuri ennen Windows XP Loading näytön saan valkoisen tilapalkin alareunassa on täysin musta näyttö, joka kestää 2-3 minuuttia loppuun. On 2 vuotta olen ollut minun PC En ole koskaan ollut tätä tilapalkki, eikä tarvitse odottaa vuotiaiden päästä XP Olen tehnyt ..... Täydellinen purkaa järjestelmän ja koota Täydellinen HDD muokata kanssa uuden version XP Media (kokeillut tätä kaksi kertaa ja vielä ei ole onnea) Olen ollut osaksi valvontaa pannel ja ovat varmasti kaikki ajurit on ladattu, jotka ne ovat. Olen poistanut COSMOS En vain voi toimia sen pois, olen tehnyt paljon muotoilee aikaisemmin eikä koskaan ollut ongelma, Any ideas? |
|
| |||
| |||
| Onko se katoaa, jos painat Esc? Kuulostaa ehkä teette koko muistin tarkistaa jokaisen käynnistyksen yhteydessä. Mahdollistavat nopean aloittaa BIOS-näyttö? |
|
| |||
| |||
| Quote:
Olen ollut osaksi BIOS "Quick Power On Self Test" Se oli "Enable" niin minä vammaisten se silti saada valkoisen edetä aisa. Jos i ESC mitään happends se vain pitää lastaus. Käytän Maxtor 40G ATA-133 HDD, mutta juuri testata järjestelmän 300G / 7200 Seagate nähdä, jos se mitään merkitystä sen annoksen? Käytössä Maxtor tilapalkki ajaa keskiaika ladata, mutta kun käytät Seagate sen paljon nopeammin? Se vielä isnt oikeus, vaan lataa paljon nopeammin. Miksi se olisi? Paljon kiitoksia Mark |
|
| |||
| |||
| Lisäksi unohdin sanoa, että olen tehnyt boot log, en aio lähettää koko lokin, koska se vie liian paljon tilaa, mutta tein saada pari "ei ole latautunut kuljettaja", im on learing käyrällä niin se tarkoittaa ? minulle, voi jokin kertoa minulle, jos tämä antaa mitään idication ongelmaan im ottaa? Ei ladata kuljettajan \ SystemRoot \ System32 \ Drivers \ NDProxy.SYS Ei ladata kuljettajan \ SystemRoot \ System32 \ Drivers \ lbrtfdc.SYS Ei ladata kuljettajan \ SystemRoot \ System32 \ Drivers \ sfloppy.SYS Ei ladata kuljettajan \ SystemRoot \ System32 \ Drivers \ i2omgmt.SYS Ei ladata kuljettajan \ SystemRoot \ System32 \ Drivers \ changer.SYS Ei ladata kuljettajan \ SystemRoot \ System32 \ Drivers \ Cdaudio.SYS Ei ladata kuljettajan \ SystemRoot \ System32 \ Drivers \ PCIDump.SYS Ei ladata kuljettajan \ SystemRoot \ System32 \ Drivers \ Rdbss.sys Ei ladata kuljettajan \ SystemRoot \ System32 \ Drivers \ Mrxsmb.sys Ei ladata kuljettajan \ SystemRoot \ System32 \ Drivers \ Parport.SYS Ei ladata kuljettajan \ SystemRoot \ System32 \ Drivers \ Serial.SYS Ei ladata kuljettajan \ SystemRoot \ System32 \ Drivers \ Ipnat.sys Kiitos Mark |
|
| |||
| |||
| Käytätkö mitään käynnistettäessä? Olet äskettäin asentanut defragger joka ei boot-time defragging? Tai boot-time virustarkistus? Oletko ottanut mitään suojausasetukset pyyhkiä swap-tiedoston jokaisen sammutus? Vain muutamia mahdollisuuksia. Mitä tapahtuu, jos aloitat vikasietotilassa? (Pidä F8 alaspäin aikana POST.) Jos se epäröi? |
|
| |||
| |||
| Quote:
Käytätkö mitään käynnistettäessä? Ehei Olet äskettäin asentanut defragger joka ei boot-time defragging? Ehei Tai boot-time virustarkistus? Ehei Oletko ottanut mitään suojausasetukset pyyhkiä swap-tiedoston jokaisen sammutus? Ehei Kuormia Vikasietotila ilman valkoista palkkia ", mutta paljon tekstiä näyttää ennen kuin se menee Windowsin vikasietotilassa salasanan näyttö, saan sivu on hyvin samanlainen komennot tätä, tämä on vain yksi monista" multi (0) disk ( 0) rdisk (0) partition (1) \ WINDOWS \ syste M32 \ ntoskrnal.exe. Ne kaikki alkavat samalla "multi (0) disk (0) rdisk (0) partition (1) \ WINDOWS \ System32 \" ect ..... Mark |
|
| |||
| |||
| Kyllä, mutta ei se Talli missä lastaus vikasietotilassa? Mitä te kuvaamaan on normaalia BTW. Odottaa vikasietotilassa hieman hitaampaa lastaus. Kokeile myös poistaa C: \ hiberfil.sys jos sinulla on sellainen. (Ota tarkastella piilotettuja tiedostoja Työkalut Asetukset-näkymä) |
![]() |
|
| Kirjanmerkit |
Samanlaisia Threads | ||||
| Kierre | Thread Starter | Forum | Vastaukset | Last Post |
| Windows xp navetoissa boot up tilassa, edistystä bar pitää selaamiseen. | woody72 | Windows-käyttöjärjestelmät | 1 | 7th Jun 2009 01:14 |
| Oma Firefox ottaen ikäiset lataamaan sivu | 405volume | Web-selaimet ja FTP Clients | 1 | 21. toukokuuta 2009 04:07 |
| Tietokone ottaen ikävaiheissa ladata kotisivut | carlmccardie | Windows-käyttöjärjestelmät | 2 | 5. Lokakuu 2008 06:15 |
| Pidä ja idiootti varattu iät ja ajat | thingie2 | Off Topic Discussion | 1 | 17th Jun 2008 00:31 |
| Minulla on, mitä se tekee? | Cew27 | General Software Chat | 12 | 26. Jan 2008 05:39 |
| Thread Tools | |
| |