![]() |
|
| |||
| |||
| Hi Guys Probleem: Op Boot-up vlak voor het windows XP laadscherm krijg ik een wit voortgangsbalk bevindt zich op de bodem van een volledig zwart scherm, die 2-3 minuten duurt om te voltooien. In de 2 jaar heb ik mijn PC heb ik nog nooit had deze voortgangsbalk, noch hebben om leeftijden te wachten om in XP Wat ik heb gedaan ..... Een complete beneden scheuren van het systeem en herbouw Een complete harde schijf opnieuw te formatteren met een nieuwe kopie van XP media (dit twee keer en nog steeds geen geluk geprobeerd) Ik heb in het controle paneel en hebben ervoor gezorgd alle stuurprogramma's worden geladen, die ze zijn. Ik heb toestemming gegeven voor de COSMOS I just can't work it out, heb ik veel geformatteerd in het verleden en nooit van dit probleem, Any ideas? |
|
| |||
| |||
| Is het verdwijnen wanneer u drukt u op Esc? Klinkt als mogelijk je mee bezig bent een volledige geheugen te controleren op elk opstarten. Activeer snelle start in de BIOS-scherm? |
|
| |||
| |||
| Citaat:
Ik heb in de BIOS "Quick Power On Self Test 'Het was op" Enable ", zodat ik met een handicap is, maar nog steeds de witte voortgangsbalk. Als ik druk op esc niets het happends gewoon blijft laden. Ik gebruik een Maxtor 40 GB ATA 133 HDD, maar hebben gewoon het systeem te testen met een 300G / 7200 Seagate om te zien of het enig verschil dat zij de dosis maakt? Op de Maxtor de voortgangsbalk duurt uren om te laden, maar als de Seagate met haar veel sneller? Het is nog isnt recht, maar laadt een stuk sneller. Waarom zou dat zijn? Many thanks Mark |
|
| |||
| |||
| Ook vergat te zeggen dat ik een boot-log heb gedaan, ik zal niet de hele post in te loggen als zij zich zal nemen te veel ruimte, maar ik heb wel een paar "Heb geen last bestuurder", im-leren op een bocht, zodat het betekent ? voor mij, kan iemand mij vertellen of dit een idication geeft aan het probleem im gezien? Wist niet geladen stuurprogramma \ SystemRoot \ System32 \ Drivers \ NDProxy.SYS Wist niet geladen stuurprogramma \ SystemRoot \ System32 \ Drivers \ lbrtfdc.SYS Wist niet geladen stuurprogramma \ SystemRoot \ System32 \ Drivers \ sfloppy.SYS Wist niet geladen stuurprogramma \ SystemRoot \ System32 \ Drivers \ i2omgmt.SYS Wist niet geladen stuurprogramma \ SystemRoot \ System32 \ Drivers \ changer.SYS Wist niet geladen stuurprogramma \ SystemRoot \ System32 \ Drivers \ Cdaudio.SYS Wist niet geladen stuurprogramma \ SystemRoot \ System32 \ Drivers \ PCIDump.SYS Wist niet geladen stuurprogramma \ SystemRoot \ System32 \ Drivers \ Rdbss.sys Wist niet geladen stuurprogramma \ SystemRoot \ System32 \ Drivers \ Mrxsmb.sys Wist niet geladen stuurprogramma \ SystemRoot \ System32 \ Drivers \ Parport.SYS Wist niet geladen stuurprogramma \ SystemRoot \ System32 \ Drivers \ Serial.SYS Wist niet geladen stuurprogramma \ SystemRoot \ System32 \ Drivers \ Ipnat.sys Bedankt Mark |
|
| |||
| |||
| Bent u het lopen iets bij het opstarten? Heeft u onlangs hebt geïnstalleerd defragger dat een boot-time defragmenteren doet? Of een boot-time virus scanning? Ben je in staat alle beveiligingsopties om de swap bestand bij elke shutdown vegen? Slechts enkele mogelijkheden. Wat gebeurt er als je starten in de veilige modus? (Hold F8 neer tijdens de POST.) Waar doet het aarzelen? |
|
| |||
| |||
| Citaat:
Bent u het lopen iets bij het opstarten? Nope Heeft u onlangs hebt geïnstalleerd defragger dat een boot-time defragmenteren doet? Nope Of een boot-time virus scanning? Nope Ben je in staat alle beveiligingsopties om de swap bestand bij elke shutdown vegen? Nope Ladingen in veilige modus "zonder de witte balk", maar een hoop tekst verschijnt voordat hij gaat in de veilige modus van Windows wachtwoord scherm, krijg ik een pagina met zeer vergelijkbare commando's om dit, dit is slechts een van de vele "multi (0) disk ( 0) rdisk (0) partition (1) \ WINDOWS \ syste m32 \ ntoskrnal.exe. Ze beginnen allemaal met dezelfde "multi (0) disk (0) rdisk (0) partition (1) \ WINDOWS \ system 32 \" ect ..... Mark |
|
| |||
| |||
| Ja, dat deed maar het kraam ergens laad de veilige modus? Wat je beschrijft is normaal BTW. Verwachten de veilige modus worden iets trager laden. Probeer ook het verwijderen van c: \ hiberfil.sys als je er een hebt. (Inschakelen om verborgen bestanden in de Extra Opties View) |
![]() |
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| Windows xp kramen in de opstart-modus, de voortgangsbalk blijft schuiven. | woody72 | Windows besturingssystemen | 1 | De 7 juni 2009 01:14 |
| Mijn Firefox is rekening leeftijden te laden van een pagina | 405volume | Web Browsers & FTP Clients | 1 | 21 mei 2009 04:07 |
| Computer rekening leeftijden te uploaden of webpagina's | carlmccardie | Windows besturingssystemen | 2 | 5 okt 2008 06:15 |
| Houden en idioot bezig leeftijden | thingie2 | Off Topic Discussie | 1 | 17 jun 2008 00:31 |
| Heb ik wat er voor nodig? | Cew27 | Algemene programmatuurnoot Chat | 12 | 26 Jan 2008 05:39 |
| Thread Tools | |
| |