![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Min computer (HP dv2000) startede med en masse problemer, da jeg ville tænde den. Det ville have en masse fejl, så jeg fik harddisken udskiftes og lægge Windows XP. *** BEMÆRK: Computeren fulgte med Windows Vista og jeg erstattet harddisk og installeret Windows XP SP3. *** Jeg troede alt ville arbejde meget, men det har kun været et par dage siden jeg fik den harddisk udskiftet, og det får fejl igen. Jeg har kun hentet iTunes og AIM. Jeg bliver ved med at få Kernel32.dll og / eller computeren lige starter med mulighed for at sætte det i fejlsikret tilstand, normal tilstand osv. Im tabt på, hvad der kunne være problemet. Please help. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Når du har installeret XP på den nye drev har du installeret alle drivere er nødvendige også?
| |||
| |||
| Yea, alt var installeret korrekt. |
|
| |||
| |||
| Læs dette og se om det hjælper: http://www.5starsupport.com/info/kernel32.htm |
|
| |||
| |||
| Tak. |
![]() |
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| Grænseland Opståen Fejl | Troubled | PC & Console Gaming | 2 | 23 November 2009 05:54 |
| Windows XP Start-up Fejlmeddelelse! | Gray33 | Windows-operativsystemer | 7 | 26 januar 2009 13:09 |
| Skærmbillede: starte fejl | koolfilter | Windows-operativsystemer | 4 | 10 januar 2009 13:24 |
| Problemet med et McAfee fejl på Start Up | Wizosir | General Software Chat | 1 | 20 august 2008 01:19 |
| Fejlmeddelelse, når de forsøger at starte iTunes - hjælp please! | Spartacus | Multimedia & Codecs | 9 | 27 juli 2007 15:49 |
| Thread Tools | |
| |