![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Oma tietokone (HP dv2000) aloitti ottaa paljon ongelmia, kun haluaisin käynnistä se. Se on paljon virheitä, niin sain kovalevy korvattava ja asettaa Windows XP: ssä. *** HUOM: Tietokone tuli Windows Vistan kanssa, ja olen korvannut kiintolevy ja asentaa Windows XP SP3. *** Luulin, että kaikki olisi työskentelee suuri, mutta se on vain muutaman päivän jälkeen sain kiintolevy korvattava ja se alkaa virheitä uudelleen. Olen vain ladata iTunesin ja AIM. Minun pitää saada Kernel32.dll ja / tai tietokoneen vain alkaa mahdollisuus että se vikasietotilassa, normaali tila jne. Im menetetty, mitä voisi olla ongelma. Ole hyvä ja auta. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Kun olet asentanut XP: n uuden aseman teit asentanut kaikkia kuljettajia tarvitaan myös?
| |||
| |||
| Kyllä, kaikki on asennettu oikein. |
|
| |||
| |||
| Lue tämä ja katso jos se auttaa: http://www.5starsupport.com/info/kernel32.htm |
|
| |||
| |||
| Kiitos. |
![]() |
|
| Kirjanmerkit |
Samanlaisia Threads | ||||
| Kierre | Thread Starter | Forum | Vastaukset | Last Post |
| Borderlands Alku Erehdys | Troubled | PC & Console Gaming | 2 | 23 marraskuu 2009 05:54 |
| Windows XP: n Start-up Virhesanoma! | Gray33 | Windows-käyttöjärjestelmät | 7 | 26. Jan 2009 13:09 |
| Screenshot: käynnistyä virhe | koolfilter | Windows-käyttöjärjestelmät | 4 | 10th Jan 2009 13:24 |
| Ongelma With A McAfee virhe käynnistysjärjestelmän | Wizosir | General Software Chat | 1 | 20th Aug 2008 01:19 |
| Virhesanoma kun yritän käynnistää iTunes - help please! | Spartacus | Multimedia & Codecs | 9 | 27. Jul 2007 15:49 |
| Thread Tools | |
| |