![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Maskinen min (HP dv2000) begynte å ha en masse problemer da jeg skulle slå den på. Det ville ha mye feil, så jeg fikk harddisken erstattet og satt Windows XP. *** MERK: Datamaskinen kom med Windows Vista og jeg erstattet harddrive og installert Windows XP SP3. *** Jeg trodde alt ville virke stor, men det har bare vært noen dager siden jeg fikk harddrive erstattes, og det får feil igjen. Jeg har bare lastet ned iTunes og AIM. Jeg får stadig Kernel32.dll og / eller datamaskinen bare starter med muligheten til å sette den i sikker modus, normal modus etc. Im tapt på hva som kan være problemet. Please help. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Når du installerte XP på den nye stasjonen fikk du installert alle drivere som trengs også?
| |||
| |||
| Det stemmer, alt er riktig installert. |
|
| |||
| |||
| Les dette og se om det hjelper: http://www.5starsupport.com/info/kernel32.htm |
|
| |||
| |||
| Takk. |
![]() |
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Borderlands Starte Feil | Urolig | PC & Console Gaming | 2 | 23 november 2009 05:54 |
| Windows XP Oppstart Feilmelding! | Gray33 | Windows-operativsystemer | 7 | 26 januar 2009 13:09 |
| Skjermbilde: starte opp feil | koolfilter | Windows-operativsystemer | 4 | 10 januar 2009 13:24 |
| Problem med en McAfee feil på Start Up | Wizosir | General Software Chat | 1 | 20 august 2008 01:19 |
| Feilmelding når du prøver å starte iTunes - Hjelp please! | Spartacus | Multimedia & Kodeker | 9 | 27 juli 2007 15:49 |
| Thread Tools | |
| |