![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| På min USB stick, jeg havde en mappe med fotos. Som jeg var slette dem, da jeg ikke længere har brug for dem, der var to filer tilføjet i denne mappe, der var helt sikkert ikke oprettet af mig (I'm guessing systemet gjort det). De havde en filtype jeg aldrig har set før i mit liv. JG filtype (nej det er ikke nogen form for jpeg filtyper). Jeg kan ikke ud til at slette denne fil af en eller anden grund. Kan nogen hjælpe mig? Foto vedlagt af det budskab, jeg får, når jeg forsøger at slette dem: ![]() PS: Jeg var også undret sig over, hvad denne filtype er, og hvad det anvendes til, blot for at helbrede min nysgerrighed. : rolleyes: |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Desværre USB Sticks få ødelagt, og det ser ud som tilfældet med din.
| |||
| |||
| Er ikke, at en WinRAR logo? Udseende uanset hvad det ønsker, er at åbne wth WinRAR, kan du prøve at åbne det op, se, om alt er indenfor. Hvis det er tilfældet, så WinRAR giver dig mulighed for at slette filen så godt, det kan sortere det. På et andet notat, jeg har et lignendeish ting på en af mine HDD's, jeg har en belastning på mapper navngivne alphanumerically, som jeg ikke oprette og kan ikke slette, de kommer og går, og nye skabes. Kunne dette være en beskadiget format Phil? Jeg har sat dem alle til at være skjulte mapper, så de ikke ville irritere mig (jeg formodes de var bare systemmapperne) men det synes ikke t arbejde på W7 anden grund. Bemærk, at dette er en HDD uden operativsystem på den også. Tak |
|
| |||
| |||
| Citat:
|
![]() |
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| Sådan ændres Ikoner for filer?! Ikke Filtyper eller mapper, at hver enkelt fil. | 4D (Fordy (Ford) Ollie | Windows-operativsystemer | 1 | 26 juli 2009 05:10 |
| ITunes Download - "denne type fil kan skade din computer" advarselsmeddelelsen | katiecoos | Virus, Spyware & Sikkerhed | 4 | 19. maj 2009 07:45 |
| Hjælp slette. Flv fil | dhawalmkt | General Software Chat | 4 | 8 oktober 2008 21:01 |
| Kan ikke slette Skjult Recycler Bin I Backup File | ApathyKid13 | General Software Chat | 2 | 3 december 2007 01:05 |
| Please help! kan ikke slette dårlige fil!!?? | Canadian2199 | Virus, Spyware & Sikkerhed | 3 | 11. sep 2007 03:59 |
| Thread Tools | |
| |