![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Omassa USB-muistin, olin kansion valokuvista. Koska olin poistamalla niitä, koska en enää tarvitse niitä oli kaksi tiedostoa lisätty siihen kansioon, joka oli varmasti sitä ei ole luotu minulle (I'm vierasta järjestelmästä on tehtävä sen). He olivat tiedoston tyyppi En ole koskaan ennen nähty elämässäni. JG tiedostotyyppi (no se ei ole minkäänlaista jpeg tiedostotyypeille). Minulla ei voi poistaa tämän tiedoston jostain syystä. Voisiko joku auttaa minua? Photo liitteenä, mitä viesti saan kun yritän poistaa ne: ![]() PS: Olen myös miettinyt, mitä tämän tiedoston tyyppi on ja mihin sitä käytetään, vain paranna uteliaisuuteni. : rolleyes: |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Valitettavasti USB Sticks saada vioittunut ja tämä näyttää tapauksessa sinun.
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Ei ole, että WinRAR-logo?
Näyttää siltä, mitä se haluaa: n avaa wth WinRAR, kokeile avaamista, onko mitään sisävalot. Jos näin on sitten WinRAR antaa sinulle mahdollisuuden poistaa tiedoston hyvin, tämä voi lajitella sitä. Toista huomata, minulla on vastaavanlainenish asian eräs HDD's, olen kuormituksen kansiot nimeltä alphanumerically, jota ei luoda ja ei voi poistaa, ne tulevat ja menevät, ja uusia syntyy. Voisiko tämä olla vioittunut muodossa phil? Tein asettaa ne kaikki olla piilotetut kansiot, joten ne eivät ärsyttää minua (I oletetaan ne olivat vain järjestelmäalueet), mutta ei näytä t työtä W7 jostain syystä. Huomaa, että tämä on HDD ilman käyttöjärjestelmä sitä. Kiitos My System: FordyPC
|
|
| |||
| |||
| Quote:
|
![]() |
|
| Kirjanmerkit |
Samanlaisia Threads | ||||
| Kierre | Thread Starter | Forum | Vastaukset | Last Post |
| Miten Muuta symbolit Files? Ei Tiedostotyypit-tai kansiot jokainen yksittäinen tiedosto. | 4D (Fordy (Ford) Ollie | Windows-käyttöjärjestelmät | 1 | 26. Jul 2009 05:10 |
| Itunes Lataa - "tämä Asiakirjatyyppi voi vahingoittaa tietokonettasi" varoitussanoma | katiecoos | Virusten, vakoiluohjelmien & Security | 4 | 19. toukokuuta 2009 07:45 |
| Ohje poistaa. Flv tiedosto | dhawalmkt | General Software Chat | 4 | 8. Lokakuu 2008 21:01 |
| Ei voi poistaa Piilotettu kierrättäjälle Bin Vuonna Backup File | ApathyKid13 | General Software Chat | 2 | 3. joulukuu 2007 01:05 |
| PLEASE HELP! ei voi poistaa huono tiedosto!? | Canadian2199 | Virusten, vakoiluohjelmien & Security | 3 | 11. Sep 2007 03:59 |
| Thread Tools | |
| |