mindere aandelenkarakter

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > Windows besturingssystemen

Register

Waarom kan ik niet verwijderen oneven bestandstype af van mijn USB?

Reply

Thread Tools
Old 3 jun 2009, 17:36
Nieuw Lid Fractie

Op mijn USB-stick, ik had een map met foto's. Zoals ik was ze te verwijderen, omdat ik niet meer nodig hebben, waren er twee bestanden in die map toegevoegd die zijn zeker niet gemaakt door mij (I'm guessing het systeem gemaakt).

Ze hadden een bestand type heb ik nog nooit gezien in mijn leven. JG bestandstype (geen het is niet elke vorm van jpeg bestand typen).

Ik kan niet lijken te verwijderen van dit bestand om een of andere reden. Kan iemand mij helpen?

Foto bijgevoegd van wat bericht ontvang ik wanneer ik probeer te verwijderen:

PS:
Ik was ook benieuwd wat dit bestandstype is en waarvoor het gebruikt wordt, alleen maar te genezen van mijn nieuwsgierigheid. : rolleyes:
Old 4 jun 2009, 04:33
Donor Groep

Helaas USB Sticks krijgen beschadigd en dit lijkt op het geval met de jouwe.

Probeer het opnieuw formatteren van de schijf ..... zien deze pagina voor sommige nuttige info

Mijn Systeem: Home Bouw

Processor (s):
AMD 64 x 2 Dual Core 5200 + 2.60GHz
Moederbord:
Asus M2V REV 1.
RAM Geheugen:
4gb (3.25gb zichtbaar)
Graphics Card (s):
NVIDIA GeForce 7300 GS
Sound Card:
5.1 Reatek On-Board
Hard Drive (s):
250 GB SATA & 400GB SATA
Optische Drive (s):
Pioneer 110 x 2
Case / PSU:
Voorraad / 550W Silent
Koeling:
Voorraad
Netwerk / Internet:
10/100 Nic / 20MB Virgin Kabel
Monitor (s):
Fujitsu Siemens 22 "TFT WS
Operating System (s):
Vista Ultimate x32/Windows 7 x64
Old 4 jun 2009, 10:40
Donor Groep

Is dat niet een WinRAR-logo?

Lijkt erop dat wat het ook is wil de open wth WinRAR, probeert te openen, zie of er iets van binnen.

Als dat het geval is, dan WinRAR geeft je de optie om het bestand te verwijderen en kan dit soort is.

Op een andere opmerking, ik heb een soortgelijkeish ding op een van mijn HDD's, ik heb een belasting van mappen genaamd alphanumerically, die ik niet maken en u niet verwijderen, ze komen en gaan en nieuwe worden gecreëerd.

Zou dit een beschadigde formaat Phil?

Ik heb ze allemaal worden verborgen mappen, zodat ze niet zou irriteren me (ik vermoed ze waren net systeemmappen), maar dat lijkt niet op t werk W7 enige reden.

Merk op dat dit een harde schijf met geen OS op het ook.

Bedankt
Old 5 jun 2009, 00:46
Donor Groep

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door 4D (Fordy (Ford) Ollie View Post
Ik heb een soortgelijkish ding op een van mijn HDD's, ik heb een belasting van mappen genaamd alphanumerically, die ik niet maken en u niet verwijderen, ze komen en gaan en nieuwe worden gecreëerd.

Zou dit een beschadigde formaat Phil?

Ik heb ze allemaal worden verborgen mappen, zodat ze niet zou irriteren me (ik vermoed ze waren net systeemmappen), maar dat lijkt niet op t werk W7 enige reden.

Merk op dat dit een harde schijf met geen OS op het ook.

Bedankt
Moeilijk te zeggen ..... heb je een screenshot?
Reply

Register
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.