![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Op mijn USB-stick, ik had een map met foto's. Zoals ik was ze te verwijderen, omdat ik niet meer nodig hebben, waren er twee bestanden in die map toegevoegd die zijn zeker niet gemaakt door mij (I'm guessing het systeem gemaakt). Ze hadden een bestand type heb ik nog nooit gezien in mijn leven. JG bestandstype (geen het is niet elke vorm van jpeg bestand typen). Ik kan niet lijken te verwijderen van dit bestand om een of andere reden. Kan iemand mij helpen? Foto bijgevoegd van wat bericht ontvang ik wanneer ik probeer te verwijderen: ![]() PS: Ik was ook benieuwd wat dit bestandstype is en waarvoor het gebruikt wordt, alleen maar te genezen van mijn nieuwsgierigheid. : rolleyes: |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Helaas USB Sticks krijgen beschadigd en dit lijkt op het geval met de jouwe.
| |||
| |||
| Is dat niet een WinRAR-logo? Lijkt erop dat wat het ook is wil de open wth WinRAR, probeert te openen, zie of er iets van binnen. Als dat het geval is, dan WinRAR geeft je de optie om het bestand te verwijderen en kan dit soort is. Op een andere opmerking, ik heb een soortgelijkeish ding op een van mijn HDD's, ik heb een belasting van mappen genaamd alphanumerically, die ik niet maken en u niet verwijderen, ze komen en gaan en nieuwe worden gecreëerd. Zou dit een beschadigde formaat Phil? Ik heb ze allemaal worden verborgen mappen, zodat ze niet zou irriteren me (ik vermoed ze waren net systeemmappen), maar dat lijkt niet op t werk W7 enige reden. Merk op dat dit een harde schijf met geen OS op het ook. Bedankt |
|
| |||
| |||
| Citaat:
|