![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| På min USB-pinne, jeg hadde en mappe med bilder. Da jeg sletter dem siden jeg ikke lenger trenger dem, ble det to filer som legges inn i mappen som er helt sikkert ikke er laget av meg (jeg gjetter systemet gjorde det). De hadde en filtype jeg aldri har sett før i mitt liv. JG filtype (nei det er ikke noen form for jpeg filtyper). Jeg kan ikke ut til å slette denne filen eller annen grunn. Kan noen hjelpe meg? Foto vedlagt hva meldingen jeg får når jeg prøver å slette dem: ![]() PS: Jeg ble også lurer på hva denne filtypen er og hva det brukes til, bare for å kurere min nysgjerrighet. : rolleyes: |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Dessverre USB-pinner bli ødelagt, og dette ser ut som tilfellet med deg.
| |||
| |||
| Er ikke det en WinRAR logo? Ser ut som hva det er ønsker er å åpne wth WinRAR, prøve å åpne den, se om noe inne. Hvis det er tilfelle så WinRAR gir deg muligheten til å slette filen også, dette kan sortere det. På et annet merke, jeg har en lignendeish ting på en av mine harddisker, jeg har en belastning av mapper navngitt alphanumerically, som jeg ikke opprette og kan ikke slette de kommer og går og nye opprettet. Kunne dette være en ødelagt format phil? Jeg hadde sett dem alle å være skjulte mapper, slik at de ikke ville plage meg (jeg antas de var bare systemmappene) men det ser ikke ut ikke fungerer på W7 annen grunn. Merk at dette er et HDD uten OS på den også. Takk |
|
| |||
| |||
| Sitat:
|