menšie majetkové --

Magazine
Go Back   Počítačové Juice > Computer Software > Operačné systémy Windows

Register

Prečo nemôžem zmazať odd typ súboru z môjho USB?

Reply

Thread Tools
Old 3. júna 2009, 17:36
Nový člen skupiny

Na môj USB kľúčenky, musel som priečinok s fotografiami. Ako som sa vypustiť, pretože som im už nie je potreba im tam boli dva súbory pridané do tejto zložky, ktoré boli celkom určite nie sú vytvorené podľa me (I'm hádat systému bolo).

Museli súbor typu som nikdy predtým v mojom živote. Jg typ súboru (nie, že to nie je v akejkoľvek podobe jpeg typy súborov).

Nedarí sa mi odstrániť tento obrázok z nejakého dôvodu. Mohol by mi niekto pomoct?

Foto pripojená správa o tom, čo som získal, keď sa snažím odstrániť nich:

PS:
Tiež som premýšľal, čo to je typ súboru, a to, čo sa používa, stačí na vyliečenie mojej zvedavosti. : Rolleyes:
Old 4. júna 2009, 04:33
Darcu Skupina

Bohužiaľ USB palice si poškodený, a to vyzerá u vás.

Skúste preformátovaní disku ..... vidieť Táto stránka Pre niektoré užitočné info

Môj systém: Domov Kompiluje

Processor (s):
AMD 64 x 2 Dvou Core 5200 + 2.60GHz
Základná doska:
Asus M2V Rev 1.
Pamäť RAM:
4 GB (3,25 gigabajt viditeľné)
Grafické karty (s):
NVIDIA GeForce 7300 GS
Zvuková karta:
5,1 Reatek On-rada
Pevný disk (y):
250 GB SATA & 400GB SATA
Optická mechanika (s):
Pioneer 110 x 2
Case / PSU:
Sklad / 550W Tichý
Chladenie:
Sklad
Sieť / Internet:
10/100 Nič / 20MB Panny Satelit
Monitor (s):
Fujitsu Siemens 22 "TFT ZS
Operačný systém (y):
Vista Ultimate x32/Windows 7 x64
Old 4. júna 2009, 10:40
Darcu Skupina

Nie je, že WinRAR logo?

Vyzerá to, že bez ohľadu na to, že je chci otvoriť wth WinRAR, vyskúšajte otvorení to, zistiť, či to niečo vo vnútri.

V tomto prípade potom WinRAR vám dáva možnosť zmazať súbor, rovnako tak to môže triediť.