![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| På mitt USB-minne, hade jag en mapp med bilder. Som jag stryka dem eftersom jag inte längre behöver dem, fanns det två filer läggas i mappen som säkerligen inte är skapad av mig (jag gissar systemet gjort det). De hade en filtyp Jag har aldrig sett tidigare i mitt liv. JG filtyp (nej det är inte någon form av jpeg filtyper). Jag kan inte ta bort den här filen av någon anledning. Kan någon hjälpa mig? Foto bifogas av vilket budskap jag får när jag försöker ta bort dem: ![]() PS: Jag var också och undrade vad den här filtypen är och vad det används för, bara för att bota min nyfikenhet. : rolleyes: |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Tyvärr USB-minnen blir skadade och det ser ut som i fallet med din.
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Är inte det en WinRAR logotyp?
Ser ut som vad det är behov av att öppna wth WinRAR, försöker öppna den, se om något är inuti. Om så är fallet då WinRAR ger dig möjlighet att ta bort filen så bra, detta kan sortera det. På en annan not, jag har en liknandeish sak på en av mina HDD's, jag har en belastning på mappar namngivna alphanumerically, som jag inte har skapat och kan inte ta bort, de kommer och går och nya skapas. Kan detta vara en skadad format Phil? Jag satte dem alla vara dolda mappar, så att de inte skulle irritera mig (jag förmodade de var bara systemkatalogerna) men som inte verkar inte funka på W7 av någon anledning. Observera att detta är en hårddisk utan operativsystem på sig också. Tack Mitt System: FordyPC
|
|
| |||
| |||
| Citat:
|