mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > Windows-operativsystemer

Register

Vil min harddisk Boot til Windows i en anden pc?

Reply

Thread Tools
Old 3. april 2009, 08:13
Donor-Gruppen

Default Vil min harddisk Boot til Windows i en anden pc?

Jeg vil gerne sætte min harddisk med vista på .. til en anden computer .. ville jeg nødt til at re installere vista? af vil det starte op uden problemer .. så stort set alle am gør, er at ændre botherboard / CPU / i et andet ord .. Jeg vil stadig bruge den samme grafikkort. harddisk, som har Vista på har ingen bundkort drivere på .. kun grafikkortet & lyddrivere withc jeg også vil blive stadig bruger .. aldrig gjort det før .. kan det gøres?
jeg gør dette, fordi de andre bundkort har en 2.60ghz Intel og på minut am bruger AMD 2ghz

Mit system: P * L * A * Z * M * A

Processor (s):
2.3GhZ AMD
Bundkort:
Asus
RAM Hukommelse:
1 gig DDR
Grafikkort (r):
256MB G-kraft
Lydkort:
Sound Blaster 5.1
Harddisk (e):
1-80 GB 1-120GB Western Digital's
Optisk drev (r):
Pioneer's DVD-RW
Sag / PSU:
brugerdefinerede tilfælde & 650w PSU
Køling:
DIY watercooling
Network / Internet:
Virgin 50MB
Monitor (s):
Acer 23 "(X233HB)
Operating System (s):
Vista Ultimate
Old 3. april 2009, 09:39
Donor-Gruppen

Yup skal gøre, jeg har omkring 8 gamle hd's, som jeg brugt til at bytte rundt på min gamle computer, fordi jeg var til billigt at købe en stor nok til alt det, jeg havde lol.
Old 3. april 2009, 12:58
Donor-Gruppen

ok tak mate Jeg vil give det siden

Old 3. april 2009, 13:59
Medlem Gruppen

hvis en stor hardware ændre, vinduer ofte skal genaktiveret. eller i det mindste, XP gør, ikke er sikker på vista, forestil sin samme selv.

MCTW
Old 4. april 2009, 06:05
Donor-Gruppen

Citat:
Oprindeligt Indsendt af mctw View Post
hvis en stor hardware ændre, vinduer ofte skal genaktiveret. eller i det mindste, XP gør, ikke er sikker på vista, forestil sin samme selv.

MCTW
Jeg hørte, der kan tilsidesættes ved at gøre det gradvist.
dvs. en boot-up imbetween hver ændring.
Old 4. april 2009, 12:46
Medlem Gruppen

ill nødt til at forsøge at næste gang. Jeg har ændret et bundkort et stykke tid siden, og vinduer bedt om at være genaktiveret inden for 3 dage, det er ikke ligefrem et problem i virkeligheden, men kunne få irriterende.
Old 4. april 2009, 12:51
Donor-Gruppen

Ja, kunne være et problem med, som i petes tilfældet, hvis du skifter fra Intel til AMD eller omvendt. Da dette selvfølgelig betyder, at du er nødt til at ændre mobo og CPU på samme tid. Afhænger af, hvordan større hardware gør vinduer våd sine underbukser jeg spose.
Old 4. april 2009, 12:53
Medlem Gruppen

Citat:
Afhænger af, hvordan større hardware gør vinduer våd sine underbukser jeg spose.
pæn måde uden at sætte det

Jeg mener, når jeg ændret at mobo det var fra Intel til AMD, men cant huske nu.

MCTW
Old 4. april 2009, 13:07
Donor-Gruppen

... ill gøre det ændre sig, hvis det støvler jeg dont tankerne igen aktivere det .. hvis nowt sker ill netop re-installere Windows

Old 5. april 2009, 14:55
Ny Medlem Gruppen

Virkede det .''''''''''''
yeah vinduer vil bede om at genaktivere, hvis og kun hvis dens forskellige bundkort mærke. Det bør arbejde andre kloge.
Reply

Register

Bogmærker

Lignende Tråde
Tråd Thread Starter Forum Svar Last Post
Boot-up "-problem - Windows XP Home eller XP Media Edition ikke starter elanorbreton Windows-operativsystemer 3 2 oktober 2009 15:10
Windows XP Home Edition VIL IKKE BOOT? (Skal have adgang til Boot.ini) ryannathans Windows-operativsystemer 12 11 juli 2009 07:42
Gratis harddisk partitionering / formatering for vinduer? livedref07 Drives & flytbare medier 2 29. maj 2009 07:46
Blank harddisk, Windows XP Installation og Crash! gordonheimer Windows-operativsystemer 1 27 april 2009 07:18
Windows XP Boot Problemer Hazard Windows-operativsystemer 3 5 januar 2008 16:07
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.

Annoncenetværk baseret på bytteøkonomi ® Copyright © 2000 - 2009 Jelsoft Enterprises Ltd SEO ved vBSEO © 2009, websteds egnethed til webcrawling, Inc.