![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Ik wil mijn harde schijf met een vergezicht op .. naar een andere computer .. zou ik opnieuw hoeft te installeren vergezicht? van zou het opstarten zonder problemen .. dus in principe al mee bezig ben is het veranderen van de botherboard / cpu / in een andere woorden .. ik zal nog steeds met dezelfde grafische kaart. de harde schijf die op vista heeft geen moederbord drivers op .. alleen de grafische kaart & audio drivers withc ik zal ook nog gebruik te maken .. nooit gedaan voordat .. kan dit worden gedaan? ![]() ben dit te doen omdat de andere moederbord heeft een 2.60ghz Intel en op de minuut ben using AMD 2GHz
|
| |||
| |||
| Yup moeten doen, ik heb ongeveer 8 oude HD's die ik gebruikt om te ruilen rond op mijn oude desktop, want ik was te goedkoop te kopen een groot genoeg voor alles wat ik had lol. |
|
| |||
| |||
| ok thanks mate zal ik geef het geleden
__________________ |
|
| |||
| |||
| indien het een grote verandering hardware, ramen vaak moet worden ingeblazen. of tenminste, XP doet, niet zeker over Vista, denken zijn hetzelfde hoor. MCTW |
|
| |||||||||||||
| |||||||||||||
| Citaat:
dwz. een opstart imbetween elke verandering.
|
| |||
| |||
| ziek zijn om te proberen dat de komende tijd. Ik heb een moederbord een tijdje geleden, en ramen gevraagd worden geactiveerd binnen 3 dagen, zijn niet echt een probleem is echt, maar konden krijgen vervelend. |
|
| |||
| |||
| Ja, kan een probleem met, zoals in Petes geval als je verandert van Intel naar AMD of vice versa. Omdat dit natuurlijk betekent dat u hoeft te veranderen mobo en CPU tegelijkertijd. Afhankelijk hoe groter hardware veranderingen maakt ramen nat haar slipje ik spose.
__________________ "Waarom hebben ze [PS3 Slim] stok met de UFO-landing op een rechthoek look" --- Nilay Patel; Engadget Ep. 160 |
|
| |||
| |||
| Citaat:
Ik denk dat als ik veranderd dat mobo was van Intel naar AMD, maar cant remember nu. MCTW |
|
| |||
| |||
... ziek doen veranderen als hij laarzen i dont mind opnieuw activeren .. als NOWT gebeurt ziek gewoon opnieuw installeren van Windows
__________________ |
|
| |||
| |||
| Heeft het werk .'''''''''''' yeah windows zal vragen om te reactiveren indien en alleen indien het een ander moederbord BRAND. Dat moet anders. |