![]() |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Jeg vil legge min harddrive med vista på .. inn i en annen maskin .. ville jeg måtte installere vista? på, vil den starte på nytt uten problemer .. så i utgangspunktet alle am gjør er å endre botherboard / CPU / i et annet ord .. jeg vil fortsatt bruke de samme grafikkort. den harddrive som har vista på har ingen hovedkort drivere på .. bare grafikkortet & lyddriverne withc Jeg vil også fortsatt bruker .. aldri gjort dette før .. kan det bli gjort? ![]() am gjør dette fordi de andre hovedkort har en 2.60ghz Intel og ved minutt am bruke AMD 2ghz
|
| |||
| |||
| Yup skal gjøre, jeg har ca 8 gamle HD som jeg brukte til å bytte rundt på min gamle stasjonære fordi jeg var billig å kjøpe en stor nok til alt jeg hadde lol. |
|
| |||
| |||
| ok takk kompis jeg vil gi den siden
__________________ |
|
| |||
| |||
| hvis en stor maskinvare endres, vinduer ofte må reaktiveres. eller i det minste, XP gjør, ikke sikker på om vista, forestill dens samme skjønt. MCTW |
|
| |||||||||||||
| |||||||||||||
| Sitat:
ie. en støvel opp imbetween hver endring.
|
| |||
| |||
| syke må prøve det neste gang. Jeg har endret et hovedkort en stund siden, og vinduer bedt om å bli reaktivisert innen 3 dager, det er ikke akkurat et problem egentlig, men kan bli irriterende. |
|
| |||
| |||
| Ja, kan være et problem med, som i petes fall hvis du bytter fra Intel til AMD eller omvendt. Siden dette tydeligvis betyr at du må endre mobo og CPU på samme tid. Avhenger hvordan større maskinvare endre gjør vinduer våt sine truser jeg spose.
__________________ "Hvorfor gjorde de [PS3 Slim] kølle med UFO-landing på et rektangel se" --- Nilay Patel; Engadget Ep. 160 |
|
| |||
| |||
| Sitat:
Jeg tror at når jeg endret som mobo det var fra Intel for AMD, men cant huske nå. MCTW |
|
| |||
| |||
... ill gjøre endringer hvis det støvler jeg dont mind re aktivere det .. hvis nowt skjer ill bare re-installere Windows
__________________ |
|
| |||
| |||
| Fungerte det .'''''''''''' yeah vinduer vil be om å aktivere hvis og bare hvis dens ulike hovedkort merke. Det bør arbeide andre kloke. |
![]() |
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Boot-Up Problem - Windows XP Home eller XP Media Edition ikke Boot | elanorbreton | Windows-operativsystemer | 3 | 2 oktober 2009 15:10 |
| Windows XP Home Edition VIL IKKE BOOT? (Trenger tilgang Boot.ini) | ryannathans | Windows-operativsystemer | 12 | 11 juli 2009 07:42 |
| Gratis harddrive partisjonering / formatering for windows? | livedref07 | Drivere og flyttbare medier | 2 | 29 mai 2009 07:46 |
| Blank Harddrive, Windows Xp Installer og Crash! | gordonheimer | Windows-operativsystemer | 1 | 27 april 2009 07:18 |
| Windows XP Boot Problemer | Hazard | Windows-operativsystemer | 3 | 5 januar 2008 16:07 |
| Thread Tools | |
| |