![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Jag vill att min hårddisk med vista på .. till en annan dator .. skulle jag på nytt installera Vista? i skulle det starta upp utan problem .. så i princip alla am gör är att ändra botherboard / CPU / i en annan ord .. jag kommer fortfarande att använda samma grafikkort. den hårddisk som har vista på har ingen moderkort förare på .. bara grafikkort & ljud drivrutiner withc Jag kommer också att fortfarande använder .. aldrig gjort det här förut .. kan man göra? ![]() am göra detta eftersom den andra moderkort har en 2.60ghz Intel och vid minut am använder AMD 2 GHz
|
| |||
| |||
| Japp ska göra, jag har ca 8 gamla hd: s som jag använde för att växla runt på mitt gamla skrivbord eftersom jag var billigt att köpa en tillräckligt stor för allt jag hade lol. |
|
| |||
| |||
| ok tack kompis Jag ska ge det sedan
__________________ |
|
| |||
| |||
| om en stor maskin förändring, fönster ofta måste återaktiverat. eller åtminstone XP gör, inte säker på vista tänka dess samma dock. MCTW |
|
| |||||||||||||
| |||||||||||||
| Citat:
dvs. en starta upp imbetween varje förändring.
|
| |||
| |||
| sjuka måste försöka att nästa gång. Jag har ändrat ett moderkort ett tag sedan, och fönster begärt att få återaktiverat inom 3 dagar, har inte precis ett problem egentligen, men kan bli irriterande. |
|
| |||
| |||
| Ja, kan vara ett problem med, som i petes fall om du ändrar från Intel till AMD eller vice versa. Eftersom detta uppenbarligen betyder att du måste ändra mobo och CPU på samma gång. Beror på hur större hårdvara förändring gör fönster våt sina trosor jag spose.
__________________ "Varför har de [PS3 Slim] käpp med UFO landar på en rektangel look" --- NILAY Patel, Engadget Ep. 160 |
|
| |||
| |||
| Citat:
Jag tror att när jag förändrats som mobo det var från Intel till AMD, men cant ihåg nu. MCTW |
|
| |||
| |||
... ill göra förändringar om det stövlar jag dont åtanke är att aktivera det .. om nowt händer sjuka bara att installera om Windows
__________________ |
|
| |||
| |||
| Fungerade det .'''''''''''' yeah fönster kommer att be att återaktivera om och endast om dess olika moderkort varumärke. Det bör fungera andra kloka. |
![]() |
|
| Komihåglista |
Liknande Trådar | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Senaste Inlägg |
| Boot-up-problem - Windows XP Home eller XP Media Edition inte startar upp | elanorbreton | Windows-operativsystem | 3 | 2 oktober 2009 15:10 |
| Windows XP Home Edition KOMMER INTE BOOT? (Behöver åtkomst Boot.ini) | ryannathans | Windows-operativsystem | 12 | 11 juli 2009 07:42 |
| Free harddrive partitionering / formatering för fönster? | livedref07 | Drives & Removable Media | 2 | 29 maj 2009 07:46 |
| Blank Hårddisk, Windows XP Installera och Crash! | gordonheimer | Windows-operativsystem | 1 | 27 april 2009 07:18 |
| Windows XP uppstartsproblem | Hazard | Windows-operativsystem | 3 | 5 januari 2008 16:07 |
| Thread Tools | |
| |