![]() |
|
| |||
| |||
| Hej alle Jeg har en gammel ThinkPad 570 med win98 og jeg nødt til at opgradere til nyere version på vinduer Jeg har en Ultrabase med blot en diskette, så hårdt at overføre store filer eller installere nye OS så jeg fik den idé at jeg ville flytte harddisken til en anden bærbar pc, installere operativsystemet, og overfør derefter tilbage (jeg har ikke gjort dette, før jeg har sat en dell hd i Sony, og det startes op med held) Først vil jeg sætte vinduer 2000 om særskilt parititon og fik blå skærm stop fejl og nægtede at starte, Jeg satte derefter win98 se at bruge hele disken nu er det bare siger ugyldig systemdisk, pls fjerne derefter strejke på en tast, så jeg sat tilbage i sony at kontrollere jeg had'nt brudt den og det virker fint sat tilbage i ThinkPad samme fejl im gerne vide, hvorfor dette sker?, jeg har bestilt den cd-drevet nu, men jeg er bare nysgerrig tak inn forhånd |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| du skulle ikke gøre dette er det mest likley wont arbejde forskellige hardware derefter chnageing den hardware det bare gør ikke gerne, at hvad er specs på den bærbare?
| |||
| |||
| yeah jeg ikke jeg souldnt gøre dette, men overføre et OS at starte fra et virtuelt drev ville tage vejen til lang specs begge 64 MB RAM både Pentium-baseret selvom diff hastigheder sony 600MHz IBM 366mhz 6 og 10 GB harddisk Jeg ve fik fornemmelsen af, at tænke på den bios er completly diff IBM BIOS og Phonix dette faktisk kunne forårsage prob Jeg satte dell i Sony og startet op, og Dell er meget ældre end IBM, hvilket gav mig idéen flere tanker ville være værdsat cheers |
|
| |||
| |||
| du bare berly opfylde min forskrifter for 2000 bare vent til dit cd-drev bliver der |
|
| |||
| |||
| min forskrifter for 2000 Professional er easliy opfyldt min er (fra micorsoft site) 133 MHz 32 MB RAM 2 GB harddisk VGA-kort Jeg har mindst dobbelt så ville ikke forsøge at installere andet |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Ja, kun et eksternt drev anbefales, kan andre arbejde, men det er usandsynligt, at
| |||
| |||
| aftalt med Thingie bruge eksternt drev, og jeg ville det ikke køre noget højere end 2000 |