![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Hei kaikki Olen vanha ThinkPad 570 jossa win98 ja minun täytyy päivittää uudempaan versioon Windows Olen UltraBase vain huolimaton, niin kovin vaikea siirtää suuria tiedostoja tai asentaa uusia os joten minun oli ajatus, että haluan siirtää kiintolevyn toista tietokonetta, asenna käyttöjärjestelmä ja siirretään takaisin (olen tehnyt tämän, ennen kuin olen tehnyt Dell HD Sonyn ja käynnistynyt onnistuneesti) ensimmäinen esitin Windows 2000 eri parititon ja sai sinisen ruudun Stop-virheen ja kieltäytyi käynnisty, Sitten laittaa Win98 SE käyttäen koko levyä nyt se vain kertoo virheellinen järjestelmä levy, pls poista sieltä löytää mitä tahansa näppäintä, Tein takaisin Sony tarkistaa i had'nt katkeaa ja se tehdas hienosti laittaa takaisin ThinkPad sama virhe im vain ihmettelevät, miksi näin tapahtuu?, olen tilannut CD-asema nyt, mutta olen vain utelias Kiitos inn etukäteen |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| te shouldnt Tätä on erittäin likley tapa toimia eri laitteisto sitten chnageing laitteisto on aivan doesnt kuin että mitkä ovat tiedot kannettavan tietokoneen?
| |||
| |||
| Kyllä En No I souldnt tehdä tämän, mutta siirto käyttöjärjestelmä käynnistetään faktinen ajaa kestäisi niin pitkällä specs sekä 64 Mt RAM Sekä Pentium perustuvat vaikka JM nopeudet Sony 600MHz IBM 366mhz 6 ja 10 Gt: n kiintolevy Olen täytyy tunne, että ajattelemaan bios on completly JM ibm bios ja Phoenix tämä voi itse aiheuttaa ongel Laitoin Dell osaksi Sonyn ja käynnistetty, ja Dell on paljon vanhempi kuin IBM, joka on mitä sain ajatuksen enempää ajatuksia olisi arvostettu Cheers |
|
| |||
| |||
| juuri berly täyttää min, vaatimusten 2000 vain odottaa, kunnes CD-asemaan saa siellä |
|
| |||
| |||
| min, vaatimusten 2000 Professional-easliy täyttyvät min (vuodesta micorsoft site) 133 MHz 32 Mt RAM 2 Gt: n kiintolevy VGA-kortti Minulla on ainakin kaksinkertainen ei yritä asentaa toisin |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Niin, vain ulkoinen asema on suositeltavaa, toiset voivat toimia, mutta on epätodennäköistä,
| |||
| |||
| sovittu thingie käyttää ulkoista asemaa ja minä wouldnt suorita mitään suurempi kuin 2000 |