![]() |
|
| |||
| |||
| hallo allemaal Ik heb een oude thinkpad 570 met win98 en ik moet upgraden naar nieuwere versie op Windows Ik heb een ultrabase met slechts een floppy, dus erg moeilijk om grote bestanden over te brengen of nieuwe os installeren dus heb ik het idee dat ik de harde schijf zou overdragen aan een andere laptop, installeer de os, daarna transfer terug had (ik heb dit gedaan voordat ik heb een dell sony hd in te zetten en het geboot met succes) Eerst zetten windows 2000 op afzonderlijke parititon en kreeg blauw scherm stoppen fout en weigerde op te starten, Ik zet dan win98 se met de hele schijf nu net zegt ongeldige systeemschijf, pls verwijder vervolgens staking op een willekeurige toets, dus heb ik terug in de sony te controleren i had'nt gebroken is en het werkt prima terug te zetten in thinkpad dezelfde fout im me af waarom dit gebeurt?, ik heb besteld het cd-station nu, maar ik ben gewoon nieuwsgierig bedankt herberg vooraf |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| u shouldnt doen het meeste likley gewoon werkzaamheden verschillende hardware dan chnageing de hardware doet het alleen als dat wat zijn de specs van de laptop?
| |||
| |||
| yeah i no i souldnt dit doen maar de overdracht een besturingssysteem op te starten vanaf een virtueel station zou nemen manier om lange specs beide 64 MB RAM zowel Pentium hoewel diff snelheden 600MHz sony ibm 366MHz 6 en 10 gb harde schijf Ik heb het gevoel dat het denken over de bios zijn compleet diff IBM BIOS en Phonix dit kan de oorzaak van de prob Ik zette de Dell in de Sony en opgestart en de Dell is veel ouder dan de IBM, dat is wat gaf me het idee meer gedachten zou worden gewaardeerd cheers |
|
| |||
| |||
| je berly voldoen aan de min requirments voor 2000 gewoon wachten tot het cd-station krijgt er |
|
| |||
| |||
| min requirments voor 2000 professionele easliy wordt voldaan min (van Micorsoft site) 133 MHz 32 MB RAM 2 gb harde schijf VGA kaart Ik heb ten minste het dubbele niet zou proberen om anders te installeren |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Ja, is slechts een externe schijf aanbevolen, kunnen anderen werken, maar is waarschijnlijk
| |||
| |||
| overeengekomen met thingie gebruik maken van externe drive en mij zou lopen iets hoger dan 2000 |
![]() |
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| Boot-Up Probleem - Windows XP Home of XP Media Edition Does Not Boot | elanorbreton | Windows besturingssystemen | 3 | 2 oktober 2009 15:10 |
| Gateway opstart probleem - Geen tpm of tpm heeft probleem | rajank | Laptops, Mobiles & PDA's | 0 | 17 jun 2009 22:35 |
| Probleem in My Computer venster | masterhaseeb | Windows besturingssystemen | 4 | 17 dec 2008 10:47 |
| Boot Probleem | canyonnehastings | Algemeen Hardware Chat | 22 | 6 dec 2007 02:18 |
| Boot Probleem | jemes | CPUs, Moederborden & RAM | 3 | 1st Oct 2007 05:46 |
| Thread Tools | |
| |