![]() |
|
| |||
| |||
| Hei alle Jeg har en gammel thinkpad 570 med win98 og jeg trenger å oppgradere til nyere versjon på vinduer Jeg har en UltraBase med bare en floppy, så vanskelig å overføre store filer eller installere nye OS så jeg fikk denne ideen om at jeg ville overføre harddisken til en annen bærbar datamaskin, installerer os, og deretter overføre tilbake (jeg har gjort dette før jeg har satt en dell hd til sony, og det oppstartet vellykket) første jeg la Windows 2000 på separate parititon og fikk blå skjerm stoppfeil og nektet å starte, i så putte win98 se bruker hele disken nå er det bare seier invalid system disk, pls fjerner deretter slå en valgfri tast, så jeg satt tilbake til sony å sjekke i had'nt brutt den og den arbeider fin satt inn i thinkpad samme feil im bare lurer på hvorfor dette skjer?, jeg har bestilt CD-stasjonen nå, men jeg er bare nysgjerrig takk inn forhånd |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| du burde ikke gjøre dette det mest likley wont arbeide annen maskinvare og deretter chnageing maskinvaren det bare doesnt sånn hva er specs på bærbar PC?
| |||
| |||
| yeah jeg ikke jeg souldnt gjøre dette, men overføre et os å starte opp fra en virtuell stasjon ville ta veien til lange specs både 64 MB RAM både Pentium-basert men diff hastigheter sony 600MHz IBM 366mhz 6 og 10 GB harddisk jeg har fått følelsen av at tenke på bios er completly diff IBM BIOS og Phonix dette kan faktisk føre til at prob Jeg la Dell i Sony og oppstartet og Dell er mye eldre enn IBM, som er det ga meg ideen flere tanker ville være verdsatt cheers |
|
| |||
| |||
| du bare berly møte min requirments for 2000 bare vent til CD-stasjonen blir det |
|
| |||
| |||
| min requirments for 2000 vedkommende er easliy oppfylt min er (fra micorsoft site) 133 MHz 32 MB RAM 2 GB harddisk VGA-kort jeg ha minst dobbelt ikke ville prøve å installere noe annet |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Ja, er bare en ekstern harddisk anbefales, mens andre kan virke, men neppe
| |||
| |||
| enig med thingie bruk ekstern disk, og jeg ville kjøre noe høyere enn 2000 |
![]() |
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Boot-Up Problem - Windows XP Home eller XP Media Edition ikke Boot | elanorbreton | Windows-operativsystemer | 3 | 2 oktober 2009 15:10 |
| Gateway støvel opp problemet - Nei TPM eller TPM har problem | rajank | Bærbare datamaskiner, mobiltelefoner og PDAer | 0 | 17 juni 2009 22:35 |
| Problem i Min datamaskin-vindu | masterhaseeb | Windows-operativsystemer | 4 | 17 desember 2008 10:47 |
| Boot Problem | canyonnehastings | General Hardware Chat | 22 | 6 desember 2007 02:18 |
| Boot Problem | jemes | CPUer, Hovedkort & RAM | 3 | 1 oktober 2007 05:46 |
| Thread Tools | |
| |