![]() |
|
| |||
| |||
| Nogle fakta om W1ndows V1sta ******* Jeg er ikke admin eller mod dette forum, men jeg ville ønske, jeg var Jeg hader Windows Vista, men Dette indlæg er ikke bare mig i gang om, hvor meget jeg hader det de er sande kendsgerninger 1: Windows Vista vil smelte din processor hurtigere end en Ice Cube i en ovn [Ikke sandt, men du får det billede ^ ^] 2: Det kører langsommere, fordi det kræver mere RAM 3: Dens kontrol for at se, om du er ved at rive af DVD's 20 gange i sekundet! 4: De Jam Pack det med lort, du ikke har brug for i processen! 5: Huden er ikke noget bedre end XP's 6: The Voice anerkendelse er ikke god til alle 7: Intet er foreneligt med det, hardware Nor software 7 fakta om vista nu skal du være dommer over, hvad du mener |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Bla bla bla.
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Aha! Jeg vidste det, det synes vi har et dårligt informeret mac elsker den ud af hænderne
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| løgne .....
Temperaturen inde i denne æbletærte er over 1000 grader. Hvis jeg kan klemme det, en stråle af smeltet Bramley æble vil sprøjte ud. Kunne gå din vej; kunne gå minen. Uanset hvad, en af os er på vej ned! Mit system: Min
|
|
| |||
| |||
| Så vidt jeg lide mit Vista Ultimate en hel del, ser ud til at køre meget hurtigere end min XP Professional notesbog, den nye grafik og er ret cool. Den eneste ulempe indtil videre er, at jeg foretrækker at slide-show funktion i XP til Vista-version. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| iv aldrig haft min pc fryser på mig, da jeg installerede Vista Ultimate ... vista hele vejen til mig:) sandt, skal du have et anstændigt rig at få det bedste ud af det.
og jeg har ikke haft eney kompatibilitetsproblemer med spil ect.if du gør du bare sætte den til at køre i xp mode simpelt:) Jeg tror, de fleste mennesker slagge vista off er de dont fuldt ud har forstået hende endnu:) folk dont like change: P hehe Mit system: P * L * A * Z * M * A
|
|
| |||
| |||
| hvad jeg mener er, at du skal visne komme ud mere, eller bare stoppe med at ryge de sjove ting, hvordan kan du sige, at Vista `s hud isn` t noget bedre end XPs.Vista `s hud EJER XP` s Skin.FACT! !!!!! Citat:
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Jeg elsker nummer 3 på listen. ![]() Du er en ulovlig downloadet er ikke dig. Du er irriteret, du måtte have til at betale, rent faktisk betaler til film.De fleste af de irriterende ting, du citerer kan indstilles i Vista eller via opdateringer. Lære det, før du fornærme det.
|
| |||
| |||
| Lol Yea sikker på, at jeg er en DVD Ripper IKKE! I dont bruge vista anyway! Det stinker virkelig dårlig, det er ikke bare mig, der siger det, serch VISTA Sucks på YouTube, og hvad der kommer op? Åh, kun omkring 100 videoer |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Nå .... da denne tråd ikke er beregnet til at blive alt for alvorligt, kan dette brændstof ilden for Anti Vista brigade: http://badvista.fsf.org/what-s-wrong...-windows-vista
Jeg bruger Vista Ultimate på en dual boot oprettet med XP Pro .... (Jeg skrive dette på Vista), men hvis du bliver spurgt, ville jeg være nødt til at sige, at XP Pro er hurtigere, mere responsiv og hurtigere, at de føler, rundt og meget mindre frustrerende at bruge. Det bør puste til ilden Mit system: Hjem Build
|
![]() |
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| Ville du vil dette vindue på dit værelse??? | redden137 | Off Topic Discussion | 7 | 2 februar 2009 16:24 |
| MSN vindue | tinkerbell | E-mail, VoIP og IM Discussion | 4 | 8 februar 2008 07:04 |
| Window XP Pro | WHATSUP | Windows-operativsystemer | 5 | 27 januar 2008 09:03 |
| Nyt vindue problemer | samtialou | Webbrowsere & FTP Klienter | 1 | 21. dec 2007 19:52 |
| At komme af fanen oven på et vindue, hvordan???? | divertom80 | Windows-operativsystemer | 7 | 16. sep 2007 12:13 |
| Thread Tools | |
| |