![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Joissakin faktoja W1ndows V1sta ******* En ole ylläpitäjä tai mod tämän foorumin, mutta olisin toivonut voivani Vihaan Windows Vista, mutta tämä viesti ei ole vain minun käynnissä siitä, miten paljon teen hate it ovat todellisesta tilanteesta 1: Windows Vista sulaa suoritin nopeammin kuin Ice Cube uunissa [Ei pidä paikkaansa, mutta saat kuvan ^ ^] 2: Se toimii hitaammin, koska se vaatii enemmän RAM 3: Sen tarkastaminen nähdä, jos olet repimässä DVD: n 20 kertaa sekunnissa! 4: He Jam Pack se paska et tarvitse prosessissa! 5: iho ei ole mitään parempaa kuin XP: n 6: puheentunnistus ei ole hyvä asia 7: Mikään ei ole sopusoinnussa sen kanssa, laitteisto Nor-ohjelmisto 7 faktoja Vista Nyt voit olla tuomari, mitä mieltä |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Bla bla bla.
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| aha! Tiesin, että se näyttää meillä on huonosti tietoa Mac rakastaja on pois käsissä
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| kuuluu .....
Lämpötila sisäpuolella omenapaistos on yli 1000 astetta. Jos minä purista, A Jet sulaa Bramley Apple ruiskauttaa ulos. Voi mennä teidän tavoin; voisi mennä minun. Joka tapauksessa, yksi meistä on menossa! My System: Minun
|
|
| |||
| |||
| Toistaiseksi olen mieltynyt olen Vista Ultimate melko paljon, näyttää olevan paljon nopeammin kuin minun XP Professional muistikirjan, ja uusi grafiikka on aika siistiä. Ainoa haittapuoli on toistaiseksi se, että olen mieluummin diaesityksen toimivat XP Vista-version. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| IV ei ole koskaan ollut minun pc jäädyttää minut, koska olen asentanut Vista Ultimate ... näköala aina minulle:) totta, tarvitset kunnon kamppeet saada paras irti.
enkä ole ollut eney yhteensopivuusongelmia pelien ect.if et olet juuri asettanut sitä toimimaan xp tilassa yksinkertainen:) Luulen, että useimmat ihmiset kuona Vistan poisto on he dont täysin ymmärrä hänen vielä:) ihmiset dont like muutos: P hehe My System: P * L * A * Z * M * A
|
|
| |||
| |||
| mielestäni on, että sinun täytyy nujertaa saada lisätietoja tai yksinkertaisesti lopettaa tupakoinnin peIIeiIyä, miten voit sanoa, että Vista `s ihon isn` t yhtään sen paremmin kuin XPs.Vista `s ihon omistaa XP` s Skin.FACT! !!!!! Quote:
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Rakastan numero 3 luettelossa. ![]() Olet laittoman Downloader eivät sinua. Olet vihainen saatat joutua maksamaan itse maksaa elokuvien.Useimmat harmittaa asioita lainata ovat konfiguroitavissa sisällä Vista kautta tai päivityksiä. Oppia se ennen loukkaa sitä.
|
| |||
| |||
| Lol kyllä varma Olen dvd ripperi EI! I dont käyttää näköala joka tapauksessa! Se imee todella huono, se ei vain minulle, kuka sanoo, serch VISTA Sucks YouTubessa ja mitä tulee esille? Voi vain noin 100 videot |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| No .... koska tämä thread ei ole tarkoitettu liian vakavasti, tämä voi polttoaine palon Anti Vista prikaati: http://badvista.fsf.org/what-s-wrong...-windows-vista
Käytän Vista Ultimate on kaksoiskäynnistystä perustettiin XP Pro .... (I'm kirjoittamalla Vista), mutta jos kysytään, minun pitäisi sanoa, että XP Pro on nopeampaa, joustavampaa ja nopeampaa, ja tuntea, ympärillä ja paljon vähemmän turhauttavaa käyttää. Tämän pitäisi lietsoa My System: Etusivu Rakenna
|
![]() |
|
| Kirjanmerkit |
Samanlaisia Threads | ||||
| Kierre | Thread Starter | Forum | Vastaukset | Last Post |
| Onko sinulla halua, että tämä ikkuna in your room? | redden137 | Off Topic Discussion | 7 | 2. Feb 2009 16:24 |
| Msn ikkuna | Tinkerbell | Sähköposti, VoIP-ja chat-keskustelu | 4 | 8th Feb 2008 07:04 |
| Windows XP Pro | WHATSUP | Windows-käyttöjärjestelmät | 5 | 27th Jan 2008 09:03 |
| Uusi ikkuna ongelmia | samtialou | Web-selaimet ja FTP Clients | 1 | 21. Joulukuu 2007 19:52 |
| Näin pääset eroon välilehden atop ikkunasta, miten?? | divertom80 | Windows-käyttöjärjestelmät | 7 | 16. Sep 2007 12:13 |
| Thread Tools | |
| |