![]() |
|
| |||
| |||
| Noen fakta om W1ndows V1sta ******* Jeg er ikke admin eller mod av dette forumet, men jeg skulle ønske jeg var Jeg hater Windows Vista, men dette innlegget er ikke bare meg det som skjer om hvor mye jeg hater det de er sanne fakta 1: Windows Vista vil smelte prosessoren raskere enn Ice Cube i ovnen [Ikke sant, men du får bildet ^ ^] 2: Det går tregere fordi det krever mer RAM 3: Den sjekker for å se om du er ripping av DVD-er 20 ganger i sekundet! 4: De Jam Pack det med dritt du ikke trenger i prosessen! 5: Huden er ikke noe bedre enn XP's 6: The Voice anerkjennelse er ikke bra i det hele tatt 7: Ingenting er kompatibel med den, maskinvare Nor programvare 7 fakta om vista nå kan du være dommer over hva du tror |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Bla bla bla.
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Aha! Jeg visste det, det synes vi har et dårlig informert mac elsker den ut hender
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| ligger .....
Temperaturen inne i denne apple pie er over 1000 grader. Hvis jeg presse den, et jetfly av smeltet Bramley apple vil sprute ut. Kunne gå veien, kunne gå min. Uansett, en av oss går ned! Min System: Min
|
|
| |||
| |||
| Så langt jeg meg liking Vista Ultimate ganske mye, ser ut til å kjøre mye raskere enn min XP Professional bærbare, og den nye grafikken er ganske kul. Den eneste negative så langt er at jeg foretrekker lysbilde-show-funksjonen i XP til Vista-versjonen. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| iv aldri hatt min PC fryser på meg siden jeg installerte vista endelig ... vista helt for meg:) sant at du trenger en skikkelig rigg for å få det beste ut av det.
og jeg har ikke hatt Eney kompatibilitetsproblemer med spill ect.if tror du du bare sette den til å kjøre i XP-modus enkel:) tror jeg folk flest slagg vista utenfor er de dont forstår henne enda:) people dont like endre: P hehe Min System: P * L * A * Z * M * A
|
|
| |||
| |||
| hva jeg tror er at du trenger å visne få vite mer eller bare slutte å røyke på morsomme ting, hvordan kan du si at vista `s hud isn` t noe bedre enn XPs.Vista `s hud OWNS XP` s Skin.FACT! !!!!! Sitat:
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Jeg elsker nummer 3 på listen. ![]() You're en ulovlig Downloader er ikke deg. Du er irritert at du må betale, faktisk betaler for filmer.De fleste av de irriterende tingene du siterer kan konfigureres i Vista eller via oppdateringer. Lær det før du fornærmelse det.
|
| |||
| |||
| Lol Det stemmer at jeg er en DVD Ripper NOT! I dont bruke vista anyway! Det suger virkelig dårlig, det er ikke bare meg som sier det, serch VISTA suger på youtube og hva som vil komme opp? Å, bare ca 100 videoer |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Vel .... som denne tråden er ikke ment å være for alvorlige, kan dette drivstoffet brannen for Anti Vista brigade: http://badvista.fsf.org/what-s-wrong...-windows-vista
Jeg bruker Vista Ultimate på en dobbelt støvel satt opp med XP Pro .... (Jeg skriver dette på Vista), men hvis spurt, ville jeg må si at XP Pro er raskere, mer responsiv og raskere, til de føler, all round og mye mindre frustrerende å bruke. Det burde fan flammene Min System: Hjem Bygg
|
![]() |
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Vil du ønsker dette vinduet i rommet ditt?? | redden137 | Av Emne Diskusjon | 7 | 2 februar 2009 16:24 |
| Msn vindu | tinkerbell | Email, VoIP og direktemeldinger Diskusjon | 4 | 8 februar 2008 07:04 |
| Windows XP Pro | WHATSUP | Windows-operativsystemer | 5 | 27 januar 2008 09:03 |
| Nytt vindu problemer | samtialou | Nettlesere & FTP Clients | 1 | 21 desember 2007 19:52 |
| Bli kvitt den kategorien oppå et vindu, hvordan??? | divertom80 | Windows-operativsystemer | 7 | 16nde sep 2007 12:13 |
| Thread Tools | |
| |