![]() |
|
|
|||
|
|||
|
Några fakta om W1ndows V1sta
******* Jag är inte admin eller mod för detta forum men jag önskar att jag var Jag hatar Windows Vista men Detta inlägg är inte bara jag som pågår om hur mycket jag hatar det de är sanna fakta 1: Windows Vista kommer att smälta processorn snabbare än en Ice Cube i ugn [Inte riktigt, men du får den bilden ^ ^] 2: Det går långsammare eftersom det kräver mer RAM-minne 3: kontrollgraden att se om du är rippning av DVD 20 gånger per sekund! 4: De Jam Pack det med skit du inte behöver i processen! 5: Huden är inte bättre än XP's 6: Röstigenkänning är inte bra alls 7: Ingenting är kompatibel med det, hårdvara Nor programvara 7 fakta om Vista Nu kan du vara domare över vad du tycker |
|
|
||||||||||||
|
||||||||||||
|
Bla bla bla.
|
||||||||||||
|
||||||||||||
|
Aha! Jag visste det, verkar vi ha en dåligt informerad mac älskare ut på händerna
|
||||||||||||
|
||||||||||||
|
ligger .....
|
|
|
|||
|
|||
|
Hittills jag gillar min Vista Ultimate en hel del, verkar springa mycket snabbare än min XP Professional anteckningsboken, och den nya grafiken är ganska cool. Den enda nackdelen hittills är att jag föredrar Presentationsfunktion i XP till Vista-versionen.
|
|
|
||||||||||||
|
||||||||||||
|
IV hade aldrig min dator fryser på mig sedan jag installerat Vista Ultimate ... vista hela vägen för mig:) sant att du behöver en anständig rigg för att få ut det bästa av det.
och jag har inte haft eney kompatibilitetsproblem med spel ect.if du vill du bara ställa in den att köra i xp mode enkelt:) Jag tror att de flesta slagg vista bort är de dont förstått henne ändå:) folk dont like förändring: P hehe Mitt System: P * L * A * Z * M * A
|
|
|
|||
|
|||
|
vad jag tror är att du måste vissna få ut mer eller bara sluta röka det roliga grejer, hur kan ni säga att vista `s hud isn` t något bättre än XPs.Vista `s hud ÄGER XP` s Skin.FACT! !!!!!
Citat:
|
|
|
||||||||||||
|
||||||||||||
|
Jag älskar nummer 3 i listan.
![]() You're an illegal dataöverföring är inte du. Du är irriterad du kan få betala, faktiskt betalar för filmer.De flesta av de irriterande saker du citerar är konfigurerbara i Vista eller via uppdateringar. Lär dig det innan du förolämpar den.
|
|
|
|||
|
|||
|
Lol ja säker på att jag en DVD Ripper INTE!
I dont använda vista ändå! Det suger verkligen dåligt, är det inte bara jag som säger det, serch VISTA Sucks på youtube och det kommer att komma upp? Åh, bara cirka 100 videor |
|
|
||||||||||||
|
||||||||||||
|
Well .... eftersom denna tråd är inte tänkt att vara så allvarligt, kan detta bränsle på elden för Anti Vista brigad: http://badvista.fsf.org/what-s-wrong...-windows-vista
Jag använder Vista Ultimate på en dual boot inrättas med XP Pro .... (Jag skriver detta på Vista), men om du ber om, skulle jag säga att XP Pro är snabbare och mer lyhörda och snabbare, till känna, allround och mycket mindre frustrerande att använda. Det borde underblåsa
Mitt System: Hem Bygg
|