![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Tarvitsetko apua tämän virheen, ja käynnistyskansiosta,, kiittää teitä etukäteen. Ikkuna ei voi avata tätä tiedostoa. TMP7A5.TMP |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| se on viallinen, sinulla on xp pro cd? jos näin instert se boot ja valitse korjata sen
| |||
| |||
| Thanks for the info,,, mutta CD on vanha ja on vain SP1: n ja olen käynnissä SP2 ikkuna donwload joten sitä ei korjata, ennen kuin voin poistaa SP2 |
|
| |||
| |||
| poistaa SP2 korjaus sitten uudelleen SP2 |
|
| |||
| |||
| Voiko noin voit auttaa minua. Minulla on sininen näyttö ja ei voi saada Laptop käynnistää jopa rompulta. |
|
| |||
| |||
| aloittaa uuden säikeen |
![]() |
|
| Kirjanmerkit |
Samanlaisia Threads | ||||
| Kierre | Thread Starter | Forum | Vastaukset | Last Post |
| Onko sinulla halua, että tämä ikkuna in your room? | redden137 | Off Topic Discussion | 7 | 2. Feb 2009 16:24 |
| Msn ikkuna | Tinkerbell | Sähköposti, VoIP-ja chat-keskustelu | 4 | 8th Feb 2008 07:04 |
| Windows Vista Miten Ne tekevät? | Help1inghand | Windows-käyttöjärjestelmät | 15 | 9. Jan 2008 12:28 |
| Uusi ikkuna ongelmia | samtialou | Web-selaimet ja FTP Clients | 1 | 21. Joulukuu 2007 19:52 |
| Näin pääset eroon välilehden atop ikkunasta, miten?? | divertom80 | Windows-käyttöjärjestelmät | 7 | 16. Sep 2007 12:13 |
| Thread Tools | |
| |