![]() |
|
| |||
| |||
| Trenger hjelp med denne feilen, på bootup,, takke dere på forhånd. Vinduet kan ikke åpne denne filen. TMP7A5.TMP |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| den er skadet Har du XP Pro cd? hvis så instert det på oppstart og velger å reparere
| |||
| |||
| Takk for info,, men min CD er gamle og har bare SP1 på det, og jeg kjører SP2 fra vinduet nedlassing så det vil ikke reparere før jeg fjerne SP2 |
|
| |||
| |||
| fjerne SP2 reparere deretter installere SP2 |
|
| |||
| |||
| Kunne noen en behage hjelpe meg. Jeg har en blå skjerm og ikke kan få den bærbare datamaskinen til å starte opp fra CD. |
|
| |||
| |||
| starte en ny tråd |
![]() |
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Vil du ønsker dette vinduet i rommet ditt?? | redden137 | Av Emne Diskusjon | 7 | 2 februar 2009 16:24 |
| Msn vindu | tinkerbell | Email, VoIP og direktemeldinger Diskusjon | 4 | 8 februar 2008 07:04 |
| Window Vista Hvordan kunne de gjøre dette? | Help1inghand | Windows-operativsystemer | 15 | 9 januar 2008 12:28 |
| Nytt vindu problemer | samtialou | Nettlesere & FTP Clients | 1 | 21 desember 2007 19:52 |
| Bli kvitt den kategorien oppå et vindu, hvordan??? | divertom80 | Windows-operativsystemer | 7 | 16nde sep 2007 12:13 |
| Thread Tools | |
| |