![]() |
|
| |||
| |||
| Jeg har 2 brugerkonti på min computer, og begge af regnskaberne er admin konto. Hvad jeg, hvad de skal gøre, er at have 1 konto til at køre alle mine programmer og den anden en jeg det til at køre visse programmer som Premiere elementer bare at gøre video editting. Jeg ønsker et program, så jeg kan skifte programmer på og uden for 1 bruger konto? Jeg ved, hvordan man kan lukke alt for alle brugere. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| jeg dont tror der er nogen ... hvorfor cant du kun har 1 tegner sig for det?
| |||
| |||
| det er, hvad jeg vil have 1 konto. Jeg vil også gerne have en konto for at bruge dagligdags med alle mine programmer. Jeg ønsker ikke at lukke programmer og dræbe processer, når jeg vil gøre mit video-redigering. |
|
| |||
| |||
| og det plejer sag vil det stadig går så langsomt med en anden konto åbne |
|
| |||
| |||
| ja jeg ville lukke en konto for at bruge den anden. Jeg ved bare ikke ønsker at have til at dræbe processen og lukke programmer. |
|
| |||
| |||
| o ok men ya der ikke er nogen progrms srry |
|
| |||
| |||
| Kan du slå ting (processer og startprogrammer) ud for én brugeren under administrationskonsollen værktøjer? Jeg har Windows XP Pro. |
|
| |||
| |||
| kan du slukke startprogrammer for alle brugere ved at gå til start køre og skrive msconfig og gå til den sidste fane |
|
| |||
| |||
| ja jeg ny at takke dig. Jeg har aldrig anvendt administrationskonsollen værktøjer og ved du måske være i stand til at slå ting ud for en bruger. |
![]() |
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| Ville du vil dette vindue på dit værelse??? | redden137 | Off Topic Discussion | 7 | 2 februar 2009 16:24 |
| MSN vindue | tinkerbell | E-mail, VoIP og IM Discussion | 4 | 8 februar 2008 07:04 |
| Window XP Pro | WHATSUP | Windows-operativsystemer | 5 | 27 januar 2008 09:03 |
| Window Vista Hvordan kunne de gøre det?? | Help1inghand | Windows-operativsystemer | 15 | 9 januar 2008 12:28 |
| Nyt vindue problemer | samtialou | Webbrowsere & FTP Klienter | 1 | 21. dec 2007 19:52 |
| Thread Tools | |
| |