![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Olen 2 käyttäjätilejä minun tietokone ja molemmat tilit on admin-tiliä. Mitä, mitä tehdä, on oltava 1 huomioon suorittaa kaikki omat ohjelmat ja toinen I mitä suorittaa tietyt ohjelmat kuten Premiere Elements vain tehdä video editting. Haluan ohjelmaa, jotta voin vaihtaa ohjelmia ja pois päältä 1 user account? Tiedän, miten sulkea kaikki kaikille käyttäjille. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| i dont ajatella mitään ... miksi kallistus on vain 1 tilille siitä?
| |||
| |||
| sitä mitä haluan 1 huomioon. Haluan myös yksi tili käyttää jokapäiväiseen kanssa kaikki ohjelmat. En halua sulkea ohjelmat ja tappaa prosesseja, kun haluan tehdä minun videoeditointia. |
|
| |||
| |||
| hyvin se tapana asia se on silti mennä niin hitaasti toisen tilin auki |
|
| |||
| |||
| kyllä haluaisin sulkea yhden tilin käyttämään toista. En vain halua tappaa ja lähellä ohjelmia. |
|
| |||
| |||
| o ok mutta ya ei ole progrms srry |
|
| |||
| |||
| Voitko kääntää asiat (Prosessit ja käynnistyksen ohjelmat) pois päältä yksi käyttäjälle hallintakonsoliin työkaluja? Minulla on Windows XP Pro. |
|
| |||
| |||
| voit poistaa käynnistyksen ohjelmia kaikkien käyttäjien aio aloittaa johdetulle ja kirjoittamalla msconfig ja mene viimeinen välilehti |
|
| |||
| |||
| kyllä minä uutta, kiitos. En ole koskaan käyttänyt Admin työkaluja ja kautta voit kääntää asia pois päältä yksi käyttäjä. |
![]() |
|
| Kirjanmerkit |
Samanlaisia Threads | ||||
| Kierre | Thread Starter | Forum | Vastaukset | Last Post |
| Onko sinulla halua, että tämä ikkuna in your room? | redden137 | Off Topic Discussion | 7 | 2. Feb 2009 16:24 |
| Msn ikkuna | Tinkerbell | Sähköposti, VoIP-ja chat-keskustelu | 4 | 8th Feb 2008 07:04 |
| Windows XP Pro | WHATSUP | Windows-käyttöjärjestelmät | 5 | 27th Jan 2008 09:03 |
| Windows Vista Miten Ne tekevät? | Help1inghand | Windows-käyttöjärjestelmät | 15 | 9. Jan 2008 12:28 |
| Uusi ikkuna ongelmia | samtialou | Web-selaimet ja FTP Clients | 1 | 21. Joulukuu 2007 19:52 |
| Thread Tools | |
| |