![]() |
|
| |||
| |||
| Ik heb 2 gebruikersaccounts op mijn computer en zowel van de rekeningen zijn Admin account. Wat ik wat te doen is hebben 1 account te draaien al mijn programma's en de andere die ik wat te draaien van bepaalde programma's zoals Premiere Elements net te doen video editting. Ik wil een programma zodat ik kan schakelen's in-en uitschakelen voor 1 account? Ik weet hoe dicht alles voor alle gebruikers. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| i dont denk dat er ... waarom huicheltaal hoef je alleen maar 1 account voor het?
| |||
| |||
| dat is wat ik wil 1 account. Ik wil ook een account te gebruiken dagelijks met al mijn programma's. Ik wil niet te sluiten programma's en processen vermoorden als ik wil mijn video editing. |
|
| |||
| |||
| goed het wont materie zal het toch nog gaan langzaam met een andere account openen |
|
| |||
| |||
| ja ik zou het sluiten van een rekening voor het gebruik van de andere. Ik wil niet hebben om te doden en nauwe's. |
|
| |||
| |||
| o ok, maar je er geen progrms srry |
|
| |||
| |||
| Kunt u dingen (Processen en opstartprogramma's) uit te schakelen voor een gebruiker onder de Admin tools? Ik heb Windows XP Pro. |
|
| |||
| |||
| kunt u opstarten van programma's voor alle gebruikers door naar start uitvoeren en typ msconfig en ga naar het laatste tabblad |
|
| |||
| |||
| ja ik nieuw, dat dank je. Ik heb nooit gebruik gemaakt van de Admin tools en via je misschien kunnen beurt ding af voor een gebruiker. |
![]() |
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| Zou je willen dat dit venster in uw kamer? | redden137 | Off Topic Discussie | 7 | De 2 februari 2009 16:24 |
| Msn-venster | Tinkerbell | E-mail, VoIP & IM Overleg | 4 | 8 feb 2008 07:04 |
| Window XP Pro | WHATSUP | Windows besturingssystemen | 5 | 27 Jan 2008 09:03 |
| Venster vergezicht Hoe kon ze dit doen? | Help1inghand | Windows besturingssystemen | 15 | 9 Jan 2008 12:28 |
| Nieuw venster problemen | samtialou | Web Browsers & FTP Clients | 1 | 21 dec 2007 19:52 |
| Thread Tools | |
| |