mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > Windows-operativsystemer

Register

Window XP programvare

Reply

Thread Tools
Old 4 januar 2008, 14:19
New Member Group

Jeg har 2 brukerkontoer på maskinen min, og begge kontoene er administratorkontoen. Hva jeg hva jeg skal gjøre, er å ha 1 konto til å kjøre alle mine programmer og den andre jeg hva jeg skal kjøre visse programmer som Premiere Elements bare for å gjøre video editting. Jeg vil ha et program slik at jeg kan bytte programmer av og på for 1 brukerkonto? Jeg vet å stenge alt for alle brukere.
Old 4 januar 2008, 18:00
Banned Group

jeg dont overveie det er ... hvorfor skrånende du nettopp har 1-konto for det?

Min System: #

Prosessor (er):
Intel P4
Hovedkort:
ecs 915pla2
RAM-minne:
1GB
Graphics Card (s):
ATI Radeon x1050
Lydkort:
diamond Xtreme 7.1
Harddisk (er):
160GB
Optisk stasjon (er):
DVD-ROM Combo drive DVD + /-RW
Case / PSU:
antech/x-power585
Cooling:
air
Nettverk / Internett:
trådløst
Skjerm (er):
Philips 109b6 19 "CRT
Operating System (s):
Windows XP
Old 4de 2008 jan 18:21
New Member Group

Det er det jeg ønsker 1 kontoen. Jeg ønsker også en konto for å bruke dagligdagse med alle mine programmer. Jeg ønsker ikke å lukke programmer og drepe prosesser når jeg vil gjøre mitt videoredigering.
Old 4de 2008 jan 18:23
Banned Group

vel det wont saken vil det fortsatt går så tregt med en annen konto åpne
Old 4de 2008 jan 18:49
New Member Group

ja jeg ville avslutte en konto for å bruke den andre. Jeg ønsker ikke å drepe prosessen og lukke programmer.
Old 5 januar 2008, 16:22
Banned Group

o ok men ya er det ingen progrms srry
Old 5 januar 2008, 18:21
New Member Group

Kan du snu ting (Prosesser og oppstart programmer) av for en bruker under Admin verktøy? Jeg har Windows XP Pro.
Old 5te 2008 jan 19:08
Banned Group

kan du slå av oppstart programmer for alle brukere ved å gå til start kjør og skrive inn msconfig og gå til den siste kategorien
Old 5te 2008 jan 19:21
New Member Group

ja jeg nye som takk. Jeg har aldri brukt Admin verktøy og gjennom kan du slå det av for en bruker.
Reply

Register
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.