![]() |
|
| |||
| |||
| Jeg har 2 brukerkontoer på maskinen min, og begge kontoene er administratorkontoen. Hva jeg hva jeg skal gjøre, er å ha 1 konto til å kjøre alle mine programmer og den andre jeg hva jeg skal kjøre visse programmer som Premiere Elements bare for å gjøre video editting. Jeg vil ha et program slik at jeg kan bytte programmer av og på for 1 brukerkonto? Jeg vet å stenge alt for alle brukere. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| jeg dont overveie det er ... hvorfor skrånende du nettopp har 1-konto for det?
| |||
| |||
| Det er det jeg ønsker 1 kontoen. Jeg ønsker også en konto for å bruke dagligdagse med alle mine programmer. Jeg ønsker ikke å lukke programmer og drepe prosesser når jeg vil gjøre mitt videoredigering. |
|
| |||
| |||
| vel det wont saken vil det fortsatt går så tregt med en annen konto åpne |
|
| |||
| |||
| ja jeg ville avslutte en konto for å bruke den andre. Jeg ønsker ikke å drepe prosessen og lukke programmer. |
|
| |||
| |||
| o ok men ya er det ingen progrms srry |
|
| |||
| |||
| Kan du snu ting (Prosesser og oppstart programmer) av for en bruker under Admin verktøy? Jeg har Windows XP Pro. |
|
| |||
| |||
| kan du slå av oppstart programmer for alle brukere ved å gå til start kjør og skrive inn msconfig og gå til den siste kategorien |
|
| |||
| |||
| ja jeg nye som takk. Jeg har aldri brukt Admin verktøy og gjennom kan du slå det av for en bruker. |