![]() |
|
| |||
| |||
| Jag har 2 användarkonton på datorn och båda kontona Admin konto. Vad jag vad jag ska göra är att ha 1 konto för att köra alla mina program och den andra ett jag det för att köra vissa program som Premiere Elements bara att göra video editting. Jag vill ha ett program så jag kan byta program på och stänga av 1 användarkonto? Jag vet hur man stänger allting för alla användare. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| jag dont tror det finns några ... varför skränande du bara 1 står för det?
| |||
| |||
| det är vad jag vill ha 1 konto. Jag vill också ha ett konto som ska användas vardagen med alla mina program. Jag vill inte avsluta program och döda processer när jag vill göra min videoredigering. |
|
| |||
| |||
| och det brukar fråga det kommer fortfarande att gå så långsamt med ett annat konto öppnas |
|
| |||
| |||
| ja jag skulle stänga ett konto för att använda den andra. Jag vill inte ha döda och stänga program. |
|
| |||
| |||
| o ok men va det inte finns några progrms srry |
|
| |||
| |||
| Kan du sätter saker (processer och start-program) ledighet för en användaren under administratörskonsolen verktyg? Jag har Windows XP Pro. |
|
| |||
| |||
| Du kan stänga av autostart-program för alla användare genom att gå till Start Kör och skriv msconfig och gå till den sista fliken |
|
| |||
| |||
| ja jag nya som tack. Jag har aldrig använt Admin och genom att du skulle kunna vända det ut för en användare. |
![]() |
|
| Komihåglista |
Liknande Trådar | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Senaste Inlägg |
| Skulle du ha detta fönster i ditt rum??? | redden137 | Off Topic Discussion | 7 | 2 februari 2009 16:24 |
| Msn fönster | Tingeling | E-post, VoIP & IM Diskussion | 4 | 8 februari 2008 07:04 |
| Windows XP Pro | WHATSUP | Windows-operativsystem | 5 | 27 januari 2008 09:03 |
| Window Vista Hur kunde de göra detta? | Help1inghand | Windows-operativsystem | 15 | 9 januari 2008 12:28 |
| Nytt fönster problem | samtialou | Webbläsare & FTP Klienter | 1 | 21 december 2007 19:52 |
| Thread Tools | |
| |