mindre kapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > Windows-operativsystem

Register

Windows XP

Reply

Thread Tools
Old 4 januari 2008, 14:19
New Member Group

Default Windows XP

Jag har 2 användarkonton på datorn och båda kontona Admin konto. Vad jag vad jag ska göra är att ha 1 konto för att köra alla mina program och den andra ett jag det för att köra vissa program som Premiere Elements bara att göra video editting. Jag vill ha ett program så jag kan byta program på och stänga av 1 användarkonto? Jag vet hur man stänger allting för alla användare.
Old 4 januari 2008, 18:00
Banned Group

Default Windows XP

jag dont tror det finns några ... varför skränande du bara 1 står för det?

Mitt System: #

Processor (s):
Intel P4
Moderkort:
ECS 915pla2
RAM Minne:
1GB
Grafikkort (s):
ATI Radeon x1050
Ljudkort:
diamant Xtreme 7.1
Hårddisk (s):
160GB
Optisk enhet (er):
DVD-ROM Combo-enhet DVD + /-RW
Mål / PSU:
antech/x-power585
Kylning:
luft
Nätverk / Internet:
trådlös
Monitor (s):
Philips 109b6 19 "CRT
Operating System (s):
Windows XP
Old 4 januari 2008, 18:21
New Member Group

Default Windows XP

det är vad jag vill ha 1 konto. Jag vill också ha ett konto som ska användas vardagen med alla mina program. Jag vill inte avsluta program och döda processer när jag vill göra min videoredigering.
Old 4 januari 2008, 18:23
Banned Group

Default Windows XP

och det brukar fråga det kommer fortfarande att gå så långsamt med ett annat konto öppnas
Old 4 januari 2008, 18:49
New Member Group

Default Windows XP

ja jag skulle stänga ett konto för att använda den andra. Jag vill inte ha döda och stänga program.
Old 5 januari 2008, 16:22
Banned Group

Default Windows XP

o ok men va det inte finns några progrms srry
Old 5 januari 2008, 18:21
New Member Group

Default Windows XP

Kan du sätter saker (processer och start-program) ledighet för en användaren under administratörskonsolen verktyg? Jag har Windows XP Pro.
Old 5 Januari 2008, 19:08
Banned Group

Default Windows XP

Du kan stänga av autostart-program för alla användare genom att gå till Start Kör och skriv msconfig och gå till den sista fliken
Old 5 Januari 2008, 19:21
New Member Group

Default Windows XP

ja jag nya som tack. Jag har aldrig använt Admin och genom att du skulle kunna vända det ut för en användare.
Reply

Register

Komihåglista

Liknande Trådar
Tråd Thread Starter Forum Svar Senaste Inlägg
Skulle du ha detta fönster i ditt rum??? redden137 Off Topic Discussion 7 2 februari 2009 16:24
Msn fönster Tingeling E-post, VoIP & IM Diskussion 4 8 februari 2008 07:04
Windows XP Pro WHATSUP Windows-operativsystem 5 27 januari 2008 09:03
Window Vista Hur kunde de göra detta? Help1inghand Windows-operativsystem 15 9 januari 2008 12:28
Nytt fönster problem samtialou Webbläsare & FTP Klienter 1 21 december 2007 19:52
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.