![]() |
|
|||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
|
|
Thread Tools |
|
|
|||
|
|||
|
Hei
Olen edessään ongelma Windows 2008 DC DNS. Tapahtuman tunnus: 4007 DNS-palvelin ei pysty avaamaan vyöhyke _msdcs.mace.ae vuonna Active Directory alkaen sovelluksen hakemistossa osio ForestDnsZones.mace.ae. Tämä DNS palvelin on määritetty hankkimaan ja käyttämään tietoja hakemistoon tämän alueella ja on voinut ladata alueelle ilman sitä. Tarkista, että Active Directory toimii kunnolla ja reload-vyöhykkeellä. Tapahtuman tiedot on virhekoodi. Katso alla ipconfig / ALL minun dc: Microsoft Windows [Version 6.0.6001] Copyright (c) 2006 Microsoft Corporation. Kaikki oikeudet pidätetään. C: \ Users \ Administrator.MACE BKT-SERVER> ipconfig / all Windows IP-määritykset Palvelimen nimi. . . . . . . . . . . . : MACEGDPSRVR Ensisijainen DNS. . . . . . . : Mace.local Node Type. . . . . . . . . . . . : Sekajärjestelmä IP Routing Enabled. . . . . . . . : O WINS Proxy Enabled. . . . . . . . : O DNS-haku List. . . . . . : Mace.local Ethernet-sovittimen Local Area Connection: Yhteys-erityisiä DNS. : Kuvaus. . . . . . . . . . . : HP NC7781 Gigabit Server Adapter Fyysinen osoite. . . . . . . . . : 00-11-85-E8-C8-BE DHCP käytössä. . . . . . . . . . . : O Autoconfiguration Enabled. . . . : Kyllä IPv4-osoite. . . . . . . . . . . : 192.168.1.5 (Preferred) Aliverkon peite. . . . . . . . . . . : 255.255.255.0 Oletusyhdyskäytävä. . . . . . . . . : 192.168.1.1 DNS-palvelimet. . . . . . . . . . . : 192.168.1.5 Ensisijainen WINS-palvelin. . . . . . . : 192.168.1.5 NetBIOS Tcpip. . . . . . . . : Enabled Tunnel sovitin Lähiverkkoyhteyden * 8: Media valtio. . . . . . . . . . . : Media katkeaa Yhteys-erityisiä DNS. : Kuvaus. . . . . . . . . . . : Isatap. (BCC4BD54-43A7-4E6A-BAE7-EF01AF641 190) Fyysinen osoite. . . . . . . . . : 00-00-00-00-00-00-00-E0 DHCP käytössä. . . . . . . . . . . : O Autoconfiguration Enabled. . . . : Kyllä I johti DCDIAG työkalu & löydät tulokset alla: Microsoft Windows [Version 6.0.6001] Copyright (c) 2006 Microsoft Corporation. Kaikki oikeudet pidätetään. C: \ Users \ Administrator.MACE BKT-SERVER> dcdiag / e / testi: dns Directory Server Diagnoosi Esittävät Alkuasennus: Yritetään löytää kotiin palvelin ... Home Server = MACEGDPSRVR * Yksilöity AD Metsä. Tehty kerääminen alustava info. Doing alkuperäisen vaaditut testit Testaus-palvelin: Default-First-Site-Name \ MACEGDPSRVR Lähtölista testi: Yhteydet ......................... MACEGDPSRVR läpäissyt testin Yhteydet Doing ensisijainen testit Testaus-palvelin: Default-First-Site-Name \ MACEGDPSRVR Lähtölista testi: DNS DNS-testit ovat käynnissä, ja ei ripustaa. Odota pari minuuttia ... ......................... MACEGDPSRVR läpäissyt testin DNS Running osion testit: ForestDnsZones Running osion testit: DomainDnsZones Running osion testit: Schema Running osion testit: Kokoonpano Running osion testit: muskotti Running yritys testit: mace.local Lähtölista testi: DNS Testitulokset ohjauskoneiden: DC: MACEGDPSRVR.mace.local Domain: mace.local TEST: Basic (Basc) Varoitus: aaaa kirjaa tämän DC ei löytynyt TEST: Records rekisteröinti (RReg) Network Adapter [00000006] HP NC7781 Gigabit Server Adapter: Varoitus: Puuttuvat aaaa tiedossamme DNS palvelin 192.168.1.5: MACEGDPSRVR.mace.local Varoitus: Puuttuvat aaaa tiedossamme DNS palvelin 192.168.1.5: gc._msdcs.mace.local Varoitus: Nauhoita Rekisteröinnit ei löydy joissakin verkkosovittimia MACEGDPSRVR PASS Varoita PASS PASS PASS Varoita n / a ......................... mace.local läpäissyt testin DNS I johti nslookup: Microsoft Windows [Version 6.0.6001] Copyright (c) 2006 Microsoft Corporation. Kaikki oikeudet pidätetään. C: \ Users \ Administrator.MACE BKT-SERVER> nslookup Default Server: Tuntematon Osoite: 192.168.1.5 Huomaa, että mace.ae oli alun perin asetettu kuten verkkotunnuksen nimi, jota cahnged on mace.local. mace.ae eivät ole enää olemassa ja emme tarvitse tätä enää AD. Tarvitsemme kaikki kirjaa osoittamaan mace.local. Kerro minulle: 1. Miten pääsen eroon tästä virheestä? 2. Onko minun DNS terve 3. Ole hyvä ja ilmoita minulle mitään Minun täytyy tehdä oma DNS-asetukset ja varmista, että verkko pysyy terveenä. Kiitos. Philip |