![]() |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Det bør være tilgængelig i aften (ca. 8pm for os i UK). http://www.microsoft.com/windows/windows-7/ Bør frigives i eftermiddag Pacific Time. (ITS om 11AM PST nu). Download-side er der allerede, men de servere er helt skudt (måske bevidst indtil download tid ..): http://technet.microsoft.com/en-us/e.../dd353205.aspx Dens været til rådighed for TechNet Plus abonnenter og MSDN etc siden i går og om Pirate kilder i en uge eller deromkring. Forhåbentlig vil dette ikke være en gentagelse af Vista:)
|
| |||
| |||
| Vinduerne touch funktionen, jeg antager, at du får brug for en særlig eller en kompatibel skærm? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Har denne version stadig korrupte XP indekserer?
"Jeg elskede P182 så meget, at når min kone's system blev alle støjende og havde brug for alle former for rengøring, jeg købte hende en. Og når jeg havde en kat, jeg købte en P182. De P182 er ikke en kat per se, men det er stadig et glimrende køb. " Mit system: 日夏子
|
|
| |||
| |||
| Er, at den ene, som forårsagede dele af visse sange at gå mangler i Windows Media Player, når du har redigeret tags i WMP? Hvis ja, ja det var. Grundlæggende takket være det er lækket på torrent steder, før det blev officielt lanceret. MS udstedt en af disse hastighed plaster ting (kan ikke huske deres navn). Men det ser ud som den severs døde, når de gik live, fordi der kun er en 404 der nu.
__________________ serverguy |
|
| |||
| |||
| Nu download siden synes at være taget offline med en betaversion kommer snart side.
|
| |||
| |||
| Svaret på den post, inden den ovenfor en. De kaldes varm rettelser tror jeg. alligevel er der et par anmeldelser på dette, og det ser ganske god. Forhåbentlig de dont gøre priser som oppustet som vista's var. 400 dollars for ultimative?!?! |
|
| |||
| |||
| Citat:
__________________ "Jeg elskede P182 så meget, at når min kone's system blev alle støjende og havde brug for alle former for rengøring, jeg købte hende en. Og når jeg havde en kat, jeg købte en P182. De P182 er ikke en kat per se, men det er stadig et glimrende køb. " |
|
| |||
| |||
| Citat:
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Jeg forsøgte en af de yngste beta's og jeg ønsker imponeret Så gik jeg til at lægge XP på den og ville det ikke .. var nødt til at formatere drev 5 gange! ikke nogen, hvad der foregik der, men rapporter er ude på nettet al over om dette, så det er ikke en Fluke eneste tidspunkt, jeg vil prøve (Vista 7) lol igen, er, når AL den nye tashbar skind og arbejder som jeg ønsker, at øen en - proceslinjen er usynlig, bortset fra start-ikon
|
| |||
| |||
| |