mindere aandelenkarakter

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > Windows besturingssystemen

Register

Windows 7 Beta Out. Ready to Download Now!

Reply

Thread Tools
Old 9 januari 2009, 12:16
Moderator Groep

Default Windows 7 Beta Out. Ready to Download Now!

Zij moeten beschikbaar zijn vanavond (ongeveer 8pm voor ons in het Verenigd Koninkrijk).

http://www.microsoft.com/windows/windows-7/

Moeten worden vrijgegeven vanmiddag Pacific Time. (ITS over 11AM PST nu).

De download pagina is al uit, maar de servers zijn volledig shot (misschien opzettelijk tot de download tijd ..):
http://technet.microsoft.com/en-us/e.../dd353205.aspx

Het is beschikbaar voor Technet Plus-abonnees en MSDN etc sinds gisteren en op Pirate bronnen voor een week of zo.

Hopelijk zal dit niet een herhaling van Vista:)

Mijn Systeem: Eclipse

Processor (s):
Intel C2D E7200 OC'd @ 3.6Ghz
Moederbord:
Asus P5Q Pro
RAM Geheugen:
OCZ 8GB 800MHz
Graphics Card (s):
Saphire Radeon 4850
Sound Card:
Onboard
Hard Drive (s):
Uitgestrekt
Optische Drive (s):
Sony al een Cheapo.
Case / PSU:
Antec Three Hundred
Koeling:
Arctic Cooler 7 Pro, 3 geval fans.
Netwerk / Internet:
Titan ADSL
Monitor (s):
Dual 19 "LCD
Operating System (s):
XP SP3
Old De 9 januari 2009, 12:40
Donor Groep

De ramen touch-functie, ik neem aan dat je moet een speciale of compatibele monitor?
Old 9 januari 2009, 13:40
Donor Groep

Is deze versie nog steeds corrupte XP indexeert?
"Ik hield van de P182 zo dat, wanneer mijn vrouw was al luidruchtig en nodig alle soorten reiniging, kocht ik haar een. En toen wilde ik een kat, ik kocht een P182. De P182 is niet per se een kat, maar het is nog steeds een uitstekende kopen. "

Mijn Systeem: 日夏子

Processor (s):
Core 2 Duo E6400 2.13 -> 3.01ghz
Moederbord:
MSI P6N SLI Platinum LGA 775
RAM Geheugen:
2GB Patriot Extreme Performance
Graphics Card (s):
PNY 8800GTS 320MB
Sound Card:
Sound Blaster Xtremegamer 7.1
Hard Drive (s):
80GB + 500GB
Optische Drive (s):
2x SATA
Case / PSU:
Antec 900 + 620W Aerocool zeroDBA
Koeling:
4x 120mm Yate Loon-200mm + top
Netwerk / Internet:
Qwest
Monitor (s):
Dell 22 "S2209W (1920x1080)
Operating System (s):
Windows XP + 7
Old 9 januari 2009, 15:04
Moderator Groep

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Carbon View Post
Is deze versie nog steeds corrupte XP indexeert?
Is dat degene die als gevolg van bepaalde liedjes te gaan ontbreekt in Windows Media Player wanneer u bewerkt tags in WMP?

Zo ja, ja het was. Eigenlijk dankzij dien gelekt op torrent sites voordat het werd officieel gelanceerd. MS afgegeven een van die snelheid patch dingen (kan niet herinneren hun naam).

Maar het lijkt erop dat de severs overleed toen ze gingen wonen, omdat er slechts een 404-er nu.

Old 9 januari 2009, 15:05
Moderator Groep

Nu de download-pagina, lijkt te worden genomen met een offline Beta binnenkort pagina.

Old De 9 januari 2009, 15:41
Lid Fractie

antwoord op de post, voordat de hierboven een. Ze heten hot fixes denk ik. toch zijn er een aantal reviews op deze en het ziet er redelijk goed. Hopelijk zij dont de prijzen opgedreven als vista's. 400 dollar voor ultieme?!?!
Old 9 januari 2009, 16:03
Donor Groep

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door serverguy View Post
Is dat degene die als gevolg van bepaalde liedjes te gaan ontbreekt in Windows Media Player wanneer u bewerkt tags in WMP?

Zo ja, ja het was. Eigenlijk dankzij dien gelekt op torrent sites voordat het werd officieel gelanceerd. MS afgegeven een van die snelheid patch dingen (kan niet herinneren hun naam).

Maar het lijkt erop dat de severs overleed toen ze gingen wonen, omdat er slechts een 404-er nu.
Nah, was er een soort van raar XP insect waar als u veranderd machtigingen voor een XP-bestand dat het bestand beschadigd is of zoiets. Ik neem aan dat is vastgesteld ..
"Ik hield van de P182 zo dat, wanneer mijn vrouw was al luidruchtig en nodig alle soorten reiniging, kocht ik haar een. En toen wilde ik een kat, ik kocht een P182. De P182 is niet per se een kat, maar het is nog steeds een uitstekende kopen. "
Old 9 januari 2009, 16:53
Moderator Groep

Citaat:
Bedankt voor uw interesse in de Windows 7 Beta. Het volume is fenomenaal-we're in het proces van het toevoegen van meer servers om de vraag. Onze excuses voor de vertraging en zullen we opnieuw na de bètatermijn zo snel als we kunnen zorgen voor een kwaliteit downloaden ervaring.
Ziet er als nog wat gebeurt.

Old 9 januari 2009, 17:19
Donor Groep

Ik probeerde een van de jongste bèta's en ik wil de indruk, dus ik ging om XP op en zou het niet .. moest formatteren van de schijf 5 keer! niet niet wat er gaande was, maar er rapporten zijn op het net al over ongeveer dit zo zijn geen Fluke alleen de tijd zal ik proberen (Vista 7) lol weer is wanneer de nieuwe AL tashbar skins zijn en werken zoals ik wil dat het eiland een - taakbalk onzichtbaar is, afgezien van start pictogram

Mijn Systeem: P * L * A * Z * M * A

Processor (s):
2.3GhZ AMD
Moederbord:
Asus
RAM Geheugen:
1 Gb DDR
Graphics Card (s):
256MB G-kracht
Sound Card:
Sound Blaster 5.1
Hard Drive (s):
1-80GB 1-120GB Western Digital's
Optische Drive (s):
Pioneer DVD-RW
Case / PSU:
aangepaste geval & 650w PSU
Koeling:
diy Waterkoeling
Netwerk / Internet:
Virgin 50MB
Monitor (s):
Acer 23 "(X233HB)
Operating System (s):
Vista Ultimate
Old 9 januari 2009, 19:31
Donor Groep

http://lifehacker.com/5126781/how-to...yline=true&s=i
Reply

Register

Bladwijzers

Gelijkaardige Draden
Draad Thread Starter Forum Antwoorden Last Post
Wat is Windows 7? Wat is een Beta versie? PC WhizzKid Windows besturingssystemen 28 20 mrt 2009 12:42
Windows 7 Help - Hoe brand ik De Beta DVD? Poeticsoul44 Multimedia & Codecs 4 25 Jan 2009 13:55
Ik ben net de nieuwe MSN, Windows Live Messenger Beta ... o0o XD Batman o0o E-mail, VoIP & IM Overleg 2 21 nov 2008 19:50
Windows bèta versies .... Jimmy Hat Windows besturingssystemen 1 24 mei 2008 06:33
Windows Internet Explorer 8 Beta 1 evilfantasy Web Browsers & FTP Clients 5 De 6 maart 2008 13:19
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.