![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Det bør være tilgjengelig i kveld (om 8pm for oss i Storbritannia). http://www.microsoft.com/windows/windows-7/ Bør foreligge i ettermiddag Pacific Time. (Its om 11am PST nå). Nedlastingen er allerede ute, men servere er helt skudd (kanskje med vilje til nedlastingstiden ..): http://technet.microsoft.com/en-us/e.../dd353205.aspx Its vært tilgjengelig for TechNet Plus-abonnenter og MSDN osv. siden i går og på Pirate kilder for en uke eller så. Forhåpentligvis vil dette ikke bli en gjentakelse av Vista:)
|
| |||
| |||
| Windows-touch-funksjonen, jeg antar at du trenger en spesiell eller kompatibel skjerm? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Har denne versjonen fortsatt skadet XP indekserer?
"Jeg elsket P182 så mye at når kona system var bråkete og trengte all slags rengjøring, jeg kjøpte henne en. Da jeg ønsket en katt, jeg kjøpte en P182. The P182 er ikke en katt per se, men det er fremdeles et utmerket kjøp. Min System: 日夏子
|
|
| |||
| |||
| Er at en som fikk deler av enkelte sanger for å gå mangler i Windows Media Player når du redigerte koder i WMP? Hvis ja, ja det var. Utgangspunktet takket være at den ble lekket på torrent steder før den ble offisielt lansert. MS utstedt en av dem hastighet patch ting (husker ikke navnet). Men det ser ut som severs omkom da de gikk live fordi det bare er en 404 der nå.
__________________ serverguy |
|
| |||
| |||
| Nå laste ned siden, synes å være tatt offline med Beta snart side.
|
| |||
| |||
| svar til innlegget før over en. De kalles hot fixes tror jeg. likevel er det noen vurderinger på dette og det ser ganske bra. Forhåpentligvis kan de ikke gjøre priser oppblåst som Vistas var. 400 dollar for ultimate?? |
|
| |||
| |||
| Sitat:
__________________ "Jeg elsket P182 så mye at når kona system var bråkete og trengte all slags rengjøring, jeg kjøpte henne en. Da jeg ønsket en katt, jeg kjøpte en P182. The P182 er ikke en katt per se, men det er fremdeles et utmerket kjøp. |
|
| |||
| |||
| Sitat:
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Jeg prøvde en av de yngste beta og jeg ønsker imponert så jeg gikk for å sette xp på den og det vil ikke .. måtte formatere stasjonen 5 ganger! ikke no det som var tenkt på det, men rapportene er ute på nettet al over om dette slik at ikke en Fluke eneste gangen jeg vil prøve (Vista 7) lol igjen når AL den nye tashbar skins er i og jobber så jeg ønsker øya en - oppgavelinjen er usynlig bortsett fra start ikon
|
| |||
| |||
| |
![]() |
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Hva er Windows 7? Hva er en betaversjon? | PC WhizzKid | Windows-operativsystemer | 28 | 20 mars 2009 12:42 |
| Windows 7 Help - Hvordan kan jeg brenne Beta DVD? | Poeticsoul44 | Multimedia & Kodeker | 4 | 25 januar 2009 13:55 |
| Jeg fikk den nye MSN, Windows Live Messenger Beta ... | o0o XD Batman o0o | Email, VoIP og direktemeldinger Diskusjon | 2 | 21 nov 2008 19:50 |
| Windows betaversjoner .... | Jimmy Hat | Windows-operativsystemer | 1 | 24 mai 2008 06:33 |
| Windows Internet Explorer 8 Beta 1 | evilfantasy | Nettlesere & FTP Clients | 5 | 6 mars 2008 13:19 |
| Thread Tools | |
| |