mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > Windows-operativsystemer

Register

Windows 7 styrter ned

Reply

Thread Tools
Old 12. maj 2009, 02:48
Donor-Gruppen

Default Windows 7 styrter ned

Hej,

Dette er nok ikke det bedste sted at spørge, men jeg kan ikke finde nogen resultater overalt. Min Windows 7 vil crash et minut eller 2 efter opstart. Kommer til en blå skærm. Det produceres en dump fil, undtagen Jeg har problemer med at læse den. Jeg brugte dette at hjælpe mig, men debugging redskab siger de symboler, der ikke er anerkendt. Jeg har en fornemmelse af, fordi det er Windows 7.
Forsøgt at vedhæfte dump-fil, men det vil ikke engang acceptere. Rar eller. Zip

Dump fil linky:
http://www.mediafire.com/download.php?0extowfmj3z

Enhver hjælp værdsat, men hvis ingen ved, jeg gætte det en geninstallation.
Old 12. maj 2009, 21:52
Donor-Gruppen

Ser man på din hardware det ikke har noget ud over det sædvanlige.

Jeg kan komme med en liste over forskellige grunde til, at systemet ville crash men vil stille disse spørgsmål i stedet:

Hvad OS gjorde du har før Win 7?
Når det går ned, har du gå ind på den BIOS og se på temp af processor og bundkort (Dit MSI bør have denne mulighed).

Er dine Seagates Raid 1 (spejlet?)

Og det sidste spørgsmål - Er du i et Dual Boot setup?

Hvis OS er over kørslen af processor og forårsager en termisk lukke derefter BIOS vil fortælle dig, hvor varmt det bliver. (Jeg har Win 7 installeret, men ikke har installeret ASUS utilites og ikke har set på temp mens det kører) Dette er en lang skud, men en mulighed.

I et andet forum en fyr sagde, at Win 7 brød hans spejl sæt, og derefter styrtede ned og ville ikke køre i mere end et minut eller to. Hvis du gjorde spejl dit drev har du gøre det med et andet OS eller Win 7?

Ked af det spørgsmål, men dump-filen er ikke meget hjælp for mig.

Mit system: Ouch

Processor (s):
Core 2 Quad@3.05 GHz
Bundkort:
ASUS P5K D / WiFi
RAM Hukommelse:
4 Gig
Grafikkort (r):
Nvidia 8500 GT
Lydkort:
To, indlejrede, SoundBlaster PIC 512
Harddisk (e):
SSD 64 Gig, 370 Gig, 400 Gig
Optisk drev (r):
2 DVD - + RW
Sag / PSU:
Antec 500W
Køling:
Thermalake, Train 3 Ton
Network / Internet:
Firewall hardware og software
Monitor (s):
Princeton 19 "LCD - Behov for et nyt.
Operating System (s):
XP, Win 7 32, Win 7 64
Old 12. maj 2009, 23:42
Donor-Gruppen

Jeg var ved hjælp af XP før 7, og stadig er i en dual boot.
Drevene ikke setup i RAID.

Hvorfor skulle de OS være overdriving processoren?
Og det begyndte først at genstarte går. Det var fint før denne. Det eneste, jeg tror kan have ændret det var min højttaler setup, jeg fjernet 2 højttalere.

Vil prøve igen nu og se om det går ned, og hvis de temps er høje.

Tak.
Old 12. maj 2009, 23:59
Donor-Gruppen

Temperaturer efter sammenbruddet er ~ 45 celcius for processor
~ 25 celcius for systemet.
Old 13. maj 2009, 20:08
Donor-Gruppen

Hej

45 * C er lidt høj (113 * F), men ikke outragious og bør ikke give anledning til en genstart. (Min ASUS med en Core 2 Quad@3.04 GHz kører ved 35 * C (95 * F) under belastning, det er omkring 80 * F på mit kontor, så den kører 15 * F højere end værelse temp, jeg bor i Az og det er ikke omkostningseffektivt at holde denne ene værelse under 80 * F, resten af huset ville være på 74 * F eller lavere.

Hvad er den normale temp for XP?

Fjernelse af sunde chauffører bør ikke give anledning til det.

Du kan forsøge at gøre en "Søg efter ny hardware" og se, hvis noget ikke var installeret når OS er installeret. En lang skudt, men jeg har set det ske før.

Når du konfigurerer den Dual Boot Har du brugt de indfødte Dual Boot at Win 7 bestemmer eller har du bruge nogle ting gerne VistBootPro?

Da jeg oprindeligt installeret VistaBootPro jeg ikke sikkerhedskopi af registreringsdatabasen, før modifing Boot Manager. Dette forårsagede startsektoren af den primære aktive drev til over skrevet. Jeg var nødt til at geninstallere XP og Win 7. Hvis ikke så glemmer denne del, hvis du er så prøv at afinstallere det og se, om det gør nogen differacnce.

En ting mere, du kan se på og det er Personsøger eller Swap fil. Normalt, hvis du lader OS sættes op det vil gøre filen 3x den fysiske hukommelse, men det anbefales at være 1,5 x fysiske hukommelse. Måske swap-filen er så stort, at det bliver korrupte forsøger at forvalte det. En anden ting, at de fleste systemer Admins gøre for servere, der har over 2 Gig RAM gøre swap fil den max af 2. gig pr harddisk eller volumen, altså hvis du har 6 Gig hukommelse i comptuer du ville sprede swap fil på tværs tre drev ved 2 gig hver (selvfølgelig skal du have tre bind eller drev at gøre dette). Jeg har ikke gjort det med min Win 7 endnu fordi jeg skal til at installere 64 bit versoin og se hvordan det kører på mit system.

Du kan være nødt til at geninstallere operativsystemet, hvis sidefilen er ikke årsag til problemet.

Dit system crash med Win 7 er det første jeg har set, det er et nyt OS, og vi er kinda skydning i mørke for at finde en løsning for dig.
Old 13. maj 2009, 23:34
Donor-Gruppen

Ville det ikke være meget lettere, hvis du lige har fortalt os, hvad den blå skærm sagde?
"Jeg elskede P182 så meget, at når min kone's system blev alle støjende og havde brug for alle former for rengøring, jeg købte hende en. Og når jeg havde en kat, jeg købte en P182. De P182 er ikke en kat per se, men det er stadig et glimrende køb. "

Mit system: 日夏子

Processor (s):
Core 2 Duo E6400 2.13 -> 3.01ghz
Bundkort:
MSI P6N SLI Platinum LGA 775
RAM Hukommelse:
2GB Patriot Extreme Performance
Grafikkort (r):
PNY 8800GTS 320MB
Lydkort:
Sound Blaster Xtremegamer 7.1
Harddisk (e):
80 GB + 500 GB
Optisk drev (r):
2x SATA
Sag / PSU:
Antec 900 + 620W Aerocool zeroDBA
Køling:
4x 120mm Yate-Loon + 200mm toppen
Network / Internet:
Qwest
Monitor (s):
Dell 22 "S2209W (1920x1080)
Operating System (s):
Windows XP + 7
Old 13. maj 2009, 23:58
Donor-Gruppen

Blå skærm:
STOP: 0x000000E3 (0xFFFFFA8004D20AC0, 0xFFFFFA8005D79440, 0xFFFFFA8004E12140, 0x0000000000000003)

Temps for XP er ~ 35 celcius
Når du søger efter ny hardware, men ingen blev fundet.
Jeg brugte Windows 7 bootmanager.
Sidefilen blev indstillet til 4GB, jeg steg det, men det har ikke fastsætte noget.
Jeg tror det er en geninstallere?
Old 14. maj 2009, 11:17
Donor-Gruppen

Det er, hvad MS siger om dit stopfejl:

http://support.microsoft.com/kb/281317

Dette problem kan opstå, fordi der er en tidsforskel problem med Ntfs.sys fil, som kan forårsage en ressource til at blive frigivet, selv om du ikke købe det.

Du kan løse dette problem ved at anskaffe den nyeste service pack til Windows 2000. For yderligere oplysninger ved at klikke på nedenstående artikelnummer for at få vist artiklen i Microsoft Knowledge Base ---

Nu findes der ikke en service pack til Win 7 som af endnu.

Du kan geninstallere operativsystemet, kan du gå få 64 bit version og prøv det i stedet.

Beta-test er så sjovt!

:)
Old 14. maj 2009, 13:52
Donor-Gruppen

[TILBUD = rider200; 110785]
Beta-test er så sjovt!
TILBUD]

Sarkasme, eller du rent faktisk får et kick ud af din pc bryder sammen, om fastsættelse af det, og det styrter ned igen?

Jeg er sikker på, at jeg kunne finde nogle virus fyldt websteder for dig, hvis du ønsker links ...

Mit system: FordyPC

Processor (s):
Quad Q6600 Kentsfield 2,66 @ 3.45GHz
Bundkort:
Asus P5Q / L PRO (Intel P43, ICH10)
RAM Hukommelse:
PNY XLR8 4GB @ 1066MHz
Grafikkort (r):
PNY nVidia GeForce 9400 GT 512MB
Lydkort:
Harddisk (e):
Seagate HDBarracuda 1x 1 TB 1x 250 GB
Optisk drev (r):
LG (HD) GGCH20L / LG GH22NP20AUAA50B
Sag / PSU:
Antec Sonata III & Earthwatts 500W
Køling:
Stock
Network / Internet:
Gigabit LAN, FireWire & WG111v2
Monitor (s):
2 x Acer P193WAd
Operating System (s):
XP PRO x86/XP PRO x64/Win7 RC1 x64
Old 14. maj 2009, 18:41
Donor-Gruppen

Dette er en langt mere generel fejl.

Kontrollere dette ud og se om du har at AnyDVD ting installeret. Hvis ikke, skal du sørge for din DVD-drev har drivere installeret korrekt, se om afinstallation af den slags programmer løser det, kan afbryde dem og se om det går væk til at indsnævre den ned.
"Jeg elskede P182 så meget, at når min kone's system blev alle støjende og havde brug for alle former for rengøring, jeg købte hende en. Og når jeg havde en kat, jeg købte en P182. De P182 er ikke en kat per se, men det er stadig et glimrende køb. "
Reply

Register
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.

Annoncenetværk baseret på bytteøkonomi ® Copyright © 2000 - 2009 Jelsoft Enterprises Ltd SEO ved vBSEO © 2009, websteds egnethed til webcrawling, Inc.