vähemmän oman pääoman

Magazine
Go Back   Tietokone Juice > Computer Software > Windows-käyttöjärjestelmät

Register

Windows 7 kaatuu

Reply

Thread Tools
Old 12. päivästä toukokuuta 2009, 02:48
Rahoittajien ryhmän

Hei,

Tämä ei ehkä ole paras paikka kysyä, mutta ei löydä mitään tuloksia missään. Windows 7 tulee kaatumaan minuutin tai 2 jälkeen käynnistetään. Tulee sininen ruutu. Se tuotti dump tiedoston, paitsi Minulla on vaikeuksia lukea sen. Käytin tämä auttaa minua, mutta virheenjäljitykseen työkalu kertoo, että tunnuksia ei tunnusteta. Minulla on sellainen tunne, koska se ikkunat 7.
Yritin liittää dump-tiedoston, mutta se ei edes hyväksyä. Rar tai. Zip

Dump-tiedosto Linky:
http://www.mediafire.com/download.php?0extowfmj3z

Kaikki apu arvostetaan, mutta jos kukaan ei tiedä, kai se on asennettava uudelleen.
Old 12. päivästä toukokuuta 2009, 21:52
Rahoittajien ryhmän

Tarkasteltaessa laitteistoosi sillä ei ole mitään epätavallinen.

Voin keksiä luettelo eri syistä järjestelmä kaatuu, mutta se pyytää näitä kysymyksiä sen sijaan:

Mitä OS teidän ennen Win 7?
Kun se kaatuu sinä mennä sisään BIOS ja tarkastellaan Temp että prosessorin ja emolevyn (Sinun MSI olisi tämän vaihtoehdon).

Onko Seagates Raid 1 (peilattu?)

Ja viimeinen kysymys - Käytätkö Dual Boot setup?

Jos käyttöjärjestelmänä on yli ajo jalostaja ja aiheuttaa lämpö sammuttaa sitten BIOS kertoo sinulle, kuinka kuuma se on tulossa. (Olen Win 7 asennettu, mutta ne eivät ole asentanut ASUS utilites eikä ole tutustunut Temp kun se on käynnissä) Tämä on kaukana, mutta mahdollinen.

Toisessa foorumissa mies sanoi, että Win 7 mursi hänen peili asetettu, sitten kaatui, eikä se kestää yli minuutin tai kaksi. Jos et peili teidän asemat teit sen joku muu käyttöjärjestelmä tai Win 7?

Anteeksi kysymyksiin mutta dump-tiedosto ei ole paljon apua minulle.

My System: Auts

Processor (s):
Core 2 Quad@3.05 GHz
Emolevy:
ASUS P5K D / WiFi
RAM-muisti:
4 Gig
Graphics Card (s):
Nvidia 8500 GT
Äänikortti:
Kaksi, sulautetut, SoundBlaster PIC 512
Kiintolevy (t):
SSD 64 Gig, 370 Gig, 400 Gig
Optinen asema (t):
2 DVD - + RW
Asia / PSU:
Antec 500W
Jäähdytys:
Thermalake, Juna 3 Ton
Network / Internet:
Firewalled laitteiston ja ohjelmiston
Monitor (t):
Princeton 19 "LCD - Tarvitsetko uuden.
Operating System (s):
XP, Win 7 32, Win 7 64
Old 12. päivästä toukokuuta 2009, 23:42
Rahoittajien ryhmän

Olin käyttäen XP ennen 7, ja silti olen kaksi boot.
Asemat eivät setup Raid.

Miksi OS olla overdriving jalostajan?
Ja se alkoi vasta uudelleenkäynnistyksen eilen. Se oli hieno ennen sitä. Ainoa asia, joka mielestäni on saattanut muuttua, että se oli minun kaiutinasetukset, olen poistanut 2 kaiuttimet.

Yritän nyt uudelleen ja katsoa, jos se kaatuu, ja jos temps ovat korkeat.

Kiitos.
Old 12. päivästä toukokuuta 2009, 23:59
Rahoittajien ryhmän

Lämpötilat jälkeen kaatua ovat ~ 45 celcius varten prosessori
~ 25 celcius järjestelmän.
Old 13. päivästä toukokuuta 2009, 20:08
Rahoittajien ryhmän

Hei

45 * C on hieman korkea (113 * F), mutta ei outragious eikä sen pitäisi aiheuttaa reboot. (My ASUS kanssa Core 2 Quad@3.04 GHz kestää 35 ° C (95 * F) kuormitettuna on noin 80 * F työhuoneessani, joten se on käynnissä 15 * F korkeampi kuin huoneen lämpötila, asun Az ja se ei ole kustannustehokasta pitää yhden huoneen alle 80 * F, muualla talossa olisi 74 * F tai alempi.

Mikä on normaali lämpötila on XP: ssä?

Poistaminen äänen kuljettajat eivät saisi aiheuttaa sitä.

Voisit kokeilla tekee "Etsi New Hardware" ja katso, jos jotain ei ole asennettu, kun käyttöjärjestelmä on asennettu. Pitkä laukaus, mutta olen huomannut, että tapahtuu ennen.

Kun määrität Dual Boot ei käytät natiiville Dual Boot että Win 7 määrätään tai teit käyttää joitakin asia kuten VistBootPro?

Kun alun perin asennettu VistaBootPro En Varmuuskopioi rekisteri ennen modifing Boot Manager. Tämä aiheutti käynnistyksen alan ensisijainen aktiivinen ajaa yli kirjoitettu. Jouduin asentamaan XP ja Win 7. Jos ei sitten unohtaa tätä osaa, jos olet sitten yrittää poistamalla se ja katso jos se tekee kaikista differacnce.

Vielä yksi asia, voit tarkastella ja se on Hakulaite tai sivutustiedoston. Yleensä jos annat OS asettaa sen se tekee tiedoston 3x fyysistä muistia, mutta on suositeltavaa olla 1.5x fyysinen muisti. Ehkä sivutustiedosto on niin suuri, että se saa korruptoituneet yritämme hallita sitä. Toinen asia, että useimmat Systems Admins tehdä palvelimia, jotka ovat yli 2 Gig RAM tehdä sivutustiedoston Max 2 keikka per kovalevy tai tilavuus, eli jos olet 6 Gig muistia on comptuer voit levittää sivutustiedoston koko kolme asemia 2 keikka kukin (tietenkin sinun on kolme määriä tai asemia tähän). En ole tehnyt tätä mieltä Win 7 vielä, koska aion asentaa 64-bittinen versoin ja nähdä, miten tämä toimii my system.

Saatat joutua asentamaan OS jos sivutustiedoston ei ole aiheuttaa ongelman.

Sinun järjestelmän kaatumisen kanssa Win 7 on ensimmäinen Olen nähnyt, että tämä on uuden käyttöjärjestelmän ja olemme kinda ampumisen pimeässä löytää päätöslauselma sinulle.
Old 13. päivästä toukokuuta 2009, 23:34
Rahoittajien ryhmän

Eikö olisi paljon helpompaa, jos olet juuri sanonut meille, mitä sininen näyttö sanoi?
"I loved että P182 niin paljon, että kun vaimoni järjestelmä oli meluisa ja tarvitaan kaikenlaisia puhdistus, ostin hänelle yksi. Sitten, kun halusin kissaa, ostin P182. The P182 ei ole kissan sinänsä mutta se on silti erinomainen ostaa. "

My System: 日夏子

Processor (s):
Core 2 Duo E6400 2,13 -> 3.01ghz
Emolevy:
MSI P6N SLI Platinum LGA 775
RAM-muisti:
2GB Patriot Extreme Performance
Graphics Card (s):
PNY 8800GTS 320MB
Äänikortti:
Sound Blaster Xtremegamer 7.1
Kiintolevy (t):
80 Gt + 500 Gt
Optinen asema (t):
2x SATA
Asia / PSU:
Antec 900 +620 W AeroCool zeroDBA
Jäähdytys:
4x 120mm Yate-Loon + 200mm alkuun
Network / Internet:
Qwest
Monitor (t):
Dell 22 "S2209W (1920x1080)
Operating System (s):
Windows XP + 7
Old 13. päivästä toukokuuta 2009, 23:58
Rahoittajien ryhmän

Sininen ruutu:
STOP: 0x000000E3 (0xFFFFFA8004D20AC0, 0xFFFFFA8005D79440, 0xFFFFFA8004E12140, 0x0000000000000003)

Temps varten XP on ~ 35 celcius
Kun etsit uusia laitteita, ei mitään ei löytynyt.
Olen käyttänyt Windows 7 bootmanager.
Sivutustiedosto on asetettu 4 Gt, olen kasvanut, mutta se ei korjaa mitään.
I guess it's a reinstall?
Old 14. päivästä toukokuuta 2009, 11:17
Rahoittajien ryhmän

Tämä on mitä MS sanoo sinulle pysäkki virhe:

http://support.microsoft.com/kb/281317

Tämä ongelma voi ilmetä, koska on olemassa ajoitusta ongelman kanssa Ntfs.sys tiedosto, joka voi aiheuttaa voimavarana vapautetaan vaikka ette hankkia sitä.

Voit ratkaista tämän ongelman hankkimalla uusimman Service Pack for Windows 2000. Saat lisätietoja napsauttamalla seuraavaa artikkelin numeroa, jolloin pääset lukemaan artikkelin Microsoft Knowledge Base ---

Nyt ei ole Service Pack-Win 7 kuin vielä.

Voit asentaa käyttöjärjestelmä, voit mennä saada 64-bittinen versio ja kokeile sitä.

Beta-testaus on niin hauskaa!

:)
Old 14. päivästä toukokuuta 2009, 13:52
Rahoittajien ryhmän

[Lainaus = rider200; 110785]
Beta-testaus on niin hauskaa!
Lainaus]

Sarkasmi, tai voit itse saada potkut tietokoneen kaatuu, vahvistamisesta, ja se kaatuu uudelleen?

Olen varma, että voisin löytää viruksen täynnä sivustoja, jos haluat linkkejä ...
Old 14. päivästä toukokuuta 2009, 18:41
Rahoittajien ryhmän

Tämä on paljon yleisempi virhe.

Shekki tämä ja katso, jos sinulla on, että AnyDVD asia asennettuna. Jos ei, varmista, että DVD-asemat ovat ajurit asennettu oikein, katso jos poistamalla tämänlaatuisten ohjelmien korjaa se saattaa irrota ne ja katso jos se menee pois kaventaa se alas.
"I loved että P182 niin paljon, että kun vaimoni järjestelmä oli meluisa ja tarvitaan kaikenlaisia puhdistus, ostin hänelle yksi. Sitten, kun halusin kissaa, ostin P182. The P182 ei ole kissan sinänsä mutta se on silti erinomainen ostaa. "
Reply

Register
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.