![]() |
|
| |||
| |||
| Hoi, Dit is waarschijnlijk niet de beste plek om te vragen, maar ik kan het niet vinden eventuele resultaten overal. Mijn windows 7 zal crashen een minuut of 2 na het opstarten. Gaat om een blauw scherm. Zij heeft een dumpbestand, behalve Ik heb problemen met het lezen ervan. Ik gebruikte dit me te helpen, maar de debugging tool zegt de symbolen niet worden erkend. Ik heb een gevoel, want het is windows 7. Geprobeerd om de dump-bestand, maar het zal ook niet accepteren. Rar of. Zip ![]() Dumpbestand Linky: http://www.mediafire.com/download.php?0extowfmj3z Alle hulp op prijs gesteld, maar als niemand weet, denk ik dat het een opnieuw.
__________________ HI:) |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Kijkend naar de hardware het niet iets van de gewone. Ik kan komen met een lijst van verschillende redenen waarom het systeem zou crashen, maar die vragen in plaats: Welke OS heb je hebben voordat Windows 7? Als het vastloopt heb je in de BIOS en kijk naar de temperatuur van de processor en moederbord (MSI Je moet deze optie). Zijn uw Seagates RAID 1 (gespiegeld?) En de laatste vraag - Gebruikt u een dual-boot-installatie? Als het OS is meer dan het besturen van de processor en veroorzaken een thermische stilgelegd dan de BIOS zal u vertellen hoe warm het wordt steeds. (Ik heb Win 7 geïnstalleerd, maar hebt niet de ASUS hulpmiddelen en hebben niet gekeken naar de temperatuur, terwijl het draait) Dit is een lange opname, maar een mogelijkheid. In een ander forum een kerel zei dat Win 7 brak zijn spiegel ingesteld, dan crashte en zou niet langer dan een minuut of twee. Als u uw spiegel stations heb je het gedaan met een ander OS of Windows 7? Sorry voor de vragen, maar het dumpbestand is niet veel helpen voor mij.
|
| |||
| |||
| Ik was het gebruik van XP voor een 7, en nog steeds ben in een dual boot. De schijven zijn niet in RAID setup. Waarom zou het OS worden overdriving de processor? En het begon pas herstarten gisteren. Het was fijn voor die. Het enige dat ik denk dat kan hebben veranderd het was mijn luidsprekeropstelling, ik verwijderd 2 luidsprekers. Zal het opnieuw proberen nu te zien of het neerstorten van vliegtuigen, en als de temps zijn hoog. Bedankt.
|
| |||
| |||
| Temperaturen na de crash zijn ~ 45 celcius voor processor ~ 25 celcius voor systeem.
|
| |||
| |||
| Hoi 45 * C is een beetje hoog (113 * F), maar niet outragious en mag niet leiden tot een herstart. (Mijn ASUS met een Core 2 Quad@3.04 GHz loopt op 35 * C (95 * F) onder belasting, is het ongeveer 80 * F in mijn kantoor, dus het draait 15 * F hoger dan room temp, ik woon in Az en het is niet kosteneffectief om dit een kamer beneden 80 * Man, de rest van het huis zou worden op 74 * F of lager. Wat is de normale temperatuur voor XP? Het verwijderen van geluid bestuurders moeten er niet toe leiden dat beide. Je zou kunnen proberen te doen een 'zoeken naar nieuwe hardware' en kijk of er iets niet was geïnstalleerd wanneer het besturingssysteem is geïnstalleerd. A long shot, maar ik heb gezien dat gebeuren vóór. Wanneer u de Dual Boot heb je gebruik maken van de native Dual Boot dat Win 7 bepaalt of heeft u een ding willen VistBootPro? Toen ik in eerste instantie geïnstalleerd VistaBootPro ik geen back-up van het register voordat modifing de Boot Manager. Dit veroorzaakt de boot sector van de primaire actieve rijden tot ruim geschreven. Ik moest opnieuw XP en Win 7. Zo niet dan vergeet dit deel, als je vervolgens proberen verwijderen en kijken of dat ergens op differacnce. Een ding kun je kijken en dat is de Semafoon of Swap bestand. Normaal als u het OS instellen zal zij het dossier 3x het fysieke geheugen, maar het is aanbevolen om 1.5x fysieke geheugen. Misschien is het wisselbestand is zo groot dat het wordt steeds corrupte proberen om het te beheren. Een ander ding dat de meeste systemen Admins doen voor servers die meer dan 2 Gig ram maakt het wisselbestand het maximum van 2 gig per harde schijf of volume, dat is als je 6 Gig aan geheugen in de comptuer zou je de swap file in drie stations op 2 gig elke (natuurlijk moet je hebben drie volumes of schijven om dit te doen). Ik heb niet gedaan met mijn Win 7 nog, omdat ik voor het installeren van de 64-bits versoin en zie hoe die draait op mijn systeem. Mogelijk moet u het besturingssysteem opnieuw installeren als het wisselbestand is niet het probleem veroorzaakt. Uw systeem crash met Win 7 wordt de eerste die ik ooit heb gezien, is dit een nieuw OS en we zijn een beetje schieten in het donker op zoek naar een oplossing voor je.
__________________ Bent u een Do It Yerselfer? Stoppen door en hebben een kijkje! De Fix Het Nieuwsbrief "Er zijn oud ruiters, en er zijn Vet ruiters, maar er zijn NR Oud Vet Riders!' |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Zou het niet een stuk gemakkelijker als je gewoon verteld ons wat het blauwe scherm zei?
"Ik hield van de P182 zo dat, wanneer mijn vrouw was al luidruchtig en nodig alle soorten reiniging, kocht ik haar een. En toen wilde ik een kat, ik kocht een P182. De P182 is niet per se een kat, maar het is nog steeds een uitstekende kopen. " Mijn Systeem: 日夏子
|
|
| |||
| |||
| Blauw scherm: STOP: 0x000000E3 (0xFFFFFA8004D20AC0, 0xFFFFFA8005D79440, 0xFFFFFA8004E12140, 0x0000000000000003) Temps voor XP zijn ~ 35 celcius Bij het zoeken naar nieuwe hardware, geen enkele gevonden. Ik gebruikte de Windows 7 BootManager. Wisselbestand is ingesteld op 4GB, ik toegenomen, maar het heeft niet alles repareren. I guess it's a opnieuw installeren?
|
| |||
| |||
| Dit is wat MS zegt over uw stopfout: http://support.microsoft.com/kb/281317 Dit probleem kan optreden omdat er een probleem met de timing Ntfs.sys bestand, die kan leiden tot een bron te zijn vrijgegeven, hoewel je niet verwerven. U lost dit probleem oplossen met het laatste service pack voor Windows 2000. Voor meer informatie klikt u op het volgende artikelnummer om het artikel in de Microsoft Knowledge Base---- Nu is er niet een service pack voor Windows 7, van nog niet. Je kan het besturingssysteem opnieuw te installeren, kunt u gaan de 64 bit-versie en probeer het te gebruiken. Beta testen is so much fun! :)
__________________ Bent u een Do It Yerselfer? Stoppen door en hebben een kijkje! De Fix Het Nieuwsbrief "Er zijn oud ruiters, en er zijn Vet ruiters, maar er zijn NR Oud Vet Riders!' |
|
| |||
| |||
| [QUOTE = rider200; 110785] Beta testen is so much fun! QUOTE] ![]() Sarcasme, of u daadwerkelijk krijgt een kick van je pc crasht, bevestigen het en het crashen weer? Ik ben er zeker van dat ik kon vinden sommige virus gevuld sites voor u als u wilt links ... |
|
| |||
| |||
| Dit is een veel meer algemene fout. Controleren dit uit en kijk of je hebt dat ding AnyDVD geïnstalleerd. Zo niet, zorg ervoor dat uw dvd-drives hebben drivers correct geïnstalleerd, of het verwijderen van dit soort programma's is vastgesteld dat, kunnen loskoppelen en zien of het gaat om smalle weg neer.
__________________ "Ik hield van de P182 zo dat, wanneer mijn vrouw was al luidruchtig en nodig alle soorten reiniging, kocht ik haar een. En toen wilde ik een kat, ik kocht een P182. De P182 is niet per se een kat, maar het is nog steeds een uitstekende kopen. " |