![]() |
|
| |||
| |||
| Hei, Dette er nok ikke den beste plassen å spørre, men jeg finner ikke noen resultater overalt. Windows 7 vil krasje et minutt eller 2 etter oppstart. Kommer til en blå skjerm. Det produseres en dumpfil, bortsett Jeg har problemer med å lese den. Jeg brukte dette å hjelpe meg, men debugging verktøyet sier symbol ikke er anerkjent. Jeg har en følelse fordi det er vinduer 7. Prøvde å legge dumpfilen, men det vil ikke godta. Rar eller. Zip ![]() Dumpfilen Koblingsport: http://www.mediafire.com/download.php?0extowfmj3z Hjelp verdsatt, men hvis ingen vet, jeg tror det er en ny installasjon.
__________________ HI:) |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Ser på maskinvaren den ikke har noe utenom det vanlige. Jeg kan komme opp med en liste over ulike årsaker til at systemet krasjer, men vil be disse spørsmålene i stedet: Hva OS hadde du før Win 7? Når den krasjer gikk du inn i BIOS og se på temp til prosessoren og hovedkortet (Ditt MSI skal ha denne muligheten). Er Seagates Raid 1 (speilet?) Og det siste spørsmålet - Er du bruker en dobbeltoppstart oppsett? Hvis operativsystemet er over kjører prosessoren, og forårsaker en termisk nedstengt deretter BIOS vil fortelle deg hvor varmt det blir. (Jeg har Win 7 installert, men ikke har installert ASUS utilites og har ikke sett på temp mens det pågår) Dette er et langt skudd, men en possiblity. I et annet forum en fyr sa at Win 7 brøt hans speil sett, så krasjet og vil ikke kjøre i mer enn et minutt eller to. Hvis du gjorde speil din stasjoner gjorde du det med et annet OS eller Win 7? Beklager om spørsmålene, men dumpfilen er ikke mye hjelp for meg.
|
| |||
| |||
| Jeg bruker XP før 7, og fremdeles er i en dobbeltoppstart. Stasjonene er ikke oppsett i RAID. Hvorfor skulle OS være overdriving prosessoren? Og det bare startet startet i går. Det var bra før det. Det eneste som jeg tror kan ha endret den var min høyttaleroppsettet, jeg fjernet 2 høyttalere. Vil prøve igjen nå og se om det krasjer, og hvis temps er høye. Takk.
|
| |||
| |||
| Temperaturer etter ulykken er ~ 45 celcius for prosessor ~ 25 celcius for systemet.
|
| |||
| |||
| Hei 45 * C er litt høy (113 * F), men ikke outragious og bør ikke føre en omstart. (My ASUS med en Core 2 Quad@3.04 GHz kjører 35 * C (95 * F) under belastning, er det ca 80 * F på mitt kontor, slik at det kjører 15 * F høyere enn rom temp, jeg bor i Az og det ikke er kostnadseffektivt å holde dette ett rom under 80 * F, resten av huset være på 74 * F eller lavere. Hva er normal temp for XP? Fjerne lyd drivere bør ikke føre heller. Du kunne prøve å gjøre en "Søk etter ny maskinvare" og se om noe var ikke installert når OS installert. A long shot, men jeg har sett det skje før. Når du setter opp dobbeltoppstart gjorde du bruke native dobbeltoppstart som seier 7 gir eller brukte du noen ting som VistBootPro? Når jeg først installerte VistaBootPro jeg ikke sikkerhetskopi av registret før modifing Boot Manager. Dette forårsaket oppstartssektoren for den primære aktive stasjon til over skrevet. Jeg måtte installere XP og Win 7. Hvis ikke så glem denne delen hvis du deretter prøve å avinstallere det og se om det gjør noen differacnce. En ting du kan se på og det er Personsøking eller vekslefilen. Vanligvis hvis du lar OS sette dem opp vil det gjøre filen 3x det fysiske minnet, men det anbefales å være 1,5 X fysisk minne. Kanskje vekslefil er så stor at den blir skadet prøver å klare det. En annen ting som de fleste systemer Admins gjøre for servere som har over 2 Gig RAM gjøre vekslefil maks av 2 gig per harddisk eller volum, som hvis du har 6 Gig minne i comptuer du ville spre vekslefil tvers tre stasjoner til 2 gig hver (selvfølgelig må du ha tre volumer eller stasjoner å gjøre dette). Jeg har ikke gjort dette med min seier 7 ennå fordi jeg kommer til å installere 64 bit versoin og se hvordan de som kjører på systemet. Du må kanskje installere operativsystemet hvis sidevekslingsfilen er ikke årsaken til problemet. Systemet krasjer med seier 7 er den første jeg har sett, er dette et nytt OS, og vi er ganske skyte i mørket for å finne en løsning for deg.
__________________ Er du gjøre det Yerselfer? Stopp og ta en titt! The Fix It Nyhetsbrev "Det er gammel ryttere, og det er Fet ryttere, men det er NO Old Bold Riders!' |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Ville det ikke vært mye lettere hvis du nettopp har fortalt oss hva den blå skjermen sa?
"Jeg elsket P182 så mye at når kona system var bråkete og trengte all slags rengjøring, jeg kjøpte henne en. Da jeg ønsket en katt, jeg kjøpte en P182. The P182 er ikke en katt per se, men det er fremdeles et utmerket kjøp. Min System: 日夏子
|
|
| |||
| |||
| Blå skjerm: STOP: 0x000000E3 (0xFFFFFA8004D20AC0, 0xFFFFFA8005D79440, 0xFFFFFA8004E12140, 0x0000000000000003) Temps for XP er ~ 35 celcius Når du søker etter ny maskinvare, ingen ble funnet. Jeg brukte Windows 7 bootmanager. Sidevekslingsfilen er satt til 4GB, jeg økt den, men det gjorde ikke fikse noe. Jeg antar det er en reinstall?
|
| |||
| |||
| Dette er hva MS sier om stoppfeil: http://support.microsoft.com/kb/281317 Dette problemet kan oppstå fordi det er en timing problem med Ntfs.sys fil, som kan føre til en ressurs til å bli gitt ut, selv om du ikke kjøpe den. For å løse dette problemet anskaffer du den siste oppdateringspakken for Windows 2000. For mer informasjon, klikker du følgende artikkelnummer for å vise artikkelen i Microsoft Knowledge Base --- Nå er det ikke en oppdateringspakke for seier 7 som ennå. Du kan installere OS, kan du gå får 64 bit versjon og prøve det i stedet. Beta-testing er så gøy! :)
__________________ Er du gjøre det Yerselfer? Stopp og ta en titt! The Fix It Nyhetsbrev "Det er gammel ryttere, og det er Fet ryttere, men det er NO Old Bold Riders!' |
|
| |||
| |||
| [Quote = rider200; 110785] Beta-testing er så gøy! Quote] ![]() Sarkasme, eller du faktisk får et kick av PC-krasj, fikse det, og det krasjer igjen? Jeg er sikker på at jeg kan finne noen virus fylt nettstedene for deg dersom du ønsker lenker ...
__________________ "Hvorfor gjorde de [PS3 Slim] kølle med UFO-landing på et rektangel se" --- Nilay Patel; Engadget Ep. 160 |
|
| |||
| |||
| Dette er en mye mer generell feil. Sjekk dette ut og se om du har det AnyDVD tingen installert. Hvis ikke, sørg for at DVD-stasjoner har drivere installert riktig, se om du avinstallerer denne typen programmer fikser det, kan du koble dem og se om det går bort for å begrense det ned.
__________________ "Jeg elsket P182 så mye at når kona system var bråkete og trengte all slags rengjøring, jeg kjøpte henne en. Da jeg ønsket en katt, jeg kjøpte en P182. The P182 er ikke en katt per se, men det er fremdeles et utmerket kjøp. |
![]() |
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Computer Crashing HJELP! | bong | General Hardware Chat | 10 | 8 november 2009 18:09 |
| Windows Holder krasj, og jeg får en BSOD! | Macmac508 | Windows-operativsystemer | 10 | 12 oktober 2008 08:05 |
| Windows Explorer krasjer hvert 5. sekund | drummwill | Windows-operativsystemer | 6 | 29. sep 2008 13:00 |
| Installer Windows - Laptop krasj | sls2k8 | General Hardware Chat | 2 | 31 august 2008 11:06 |
| Virtual DJ krasj | scottnoon | General Software Chat | 1 | 3 desember 2007 14:14 |
| Thread Tools | |
| |