![]() |
|
| |||
| |||
| Hej, Jeg bemærkede i dag, at Windows 7 siger jeg kun kan bruge 3 GB ud af 4GB. Jeg bruger den 64bit version. Dxdiag siger, at mit grafikkort er 2GB hukommelse, men det er kun en. Jeg tror, problemet ligger der. Jeg har googled og fundet noget om hukommelse remapping i BIOS, men jeg kan ikke synes at finde det i min BIOS. Enhver ved, hvad er der galt? Tak.
__________________ HI:) |
|
| |||
| |||
| Problem løst. Tilsyneladende problemet var indstilling antal processorer og hukommelse til opstart i msconfig forårsaget dette. Men Dxdiag stadig viser 2GB hukommelse til grafikkortet, som er mærkelig.
__________________ HI:) |
![]() |
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| Problemer Opstart Windows efter hovedserviceintervallerne Hardware Skift | shuabert | Windows-operativsystemer | 18 | 3 oktober 2009 14:37 |
| Windows 2003 Std server migration - ny hardware | mike555 | Web Design, Hosting & SEO | 0 | 21. maj 2009 07:52 |
| Er gamle Windows Mapper Under alle Memory på HD? | dfr200764 | Windows-operativsystemer | 3 | 7 marts 2009 17:24 |
| How Much virtuel hukommelse til Windows Vista 64bit? | Bubba | Windows-operativsystemer | 3 | 12 februar 2009 07:15 |
| Windows Vista-kompatibel Uforenelige Hardware Guide | jimmayor007 | Windows-operativsystemer | 2 | 4 december 2007 11:57 |
| Thread Tools | |
| |