mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > Windows-operativsystemer

Register

Windows 7 'Hardware Reserved Memory "

Reply

Thread Tools
Old 5. juni 2009, 22:16
Donor-Gruppen

Default Windows 7 'Hardware Reserved Memory "

Hej,

Jeg bemærkede i dag, at Windows 7 siger jeg kun kan bruge 3 GB ud af 4GB. Jeg bruger den 64bit version. Dxdiag siger, at mit grafikkort er 2GB hukommelse, men det er kun en. Jeg tror, problemet ligger der. Jeg har googled og fundet noget om hukommelse remapping i BIOS, men jeg kan ikke synes at finde det i min BIOS. Enhver ved, hvad er der galt?

Tak.

Attached Thumbnails
Windows 7 'Hardware Reserved Memory'-problem.jpg  
Old 5. juni 2009, 23:06
Donor-Gruppen

Default Windows 7 'Hardware Reserved Memory "

Problem løst. Tilsyneladende problemet var indstilling antal processorer og hukommelse til opstart i msconfig forårsaget dette. Men Dxdiag stadig viser 2GB hukommelse til grafikkortet, som er mærkelig.

Register

Bogmærker

Lignende Tråde
Tråd Thread Starter Forum Svar Last Post
Problemer Opstart Windows efter hovedserviceintervallerne Hardware Skift shuabert Windows-operativsystemer 18 3 oktober 2009 14:37
Windows 2003 Std server migration - ny hardware mike555 Web Design, Hosting & SEO 0 21. maj 2009 07:52
Er gamle Windows Mapper Under alle Memory på HD? dfr200764 Windows-operativsystemer 3 7 marts 2009 17:24
How Much virtuel hukommelse til Windows Vista 64bit? Bubba Windows-operativsystemer 3 12 februar 2009 07:15
Windows Vista-kompatibel Uforenelige Hardware Guide jimmayor007 Windows-operativsystemer 2 4 december 2007 11:57
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.

Annoncenetværk baseret på bytteøkonomi ® Copyright © 2000 - 2009 Jelsoft Enterprises Ltd SEO ved vBSEO © 2009, websteds egnethed til webcrawling, Inc.