mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > Windows-operativsystemer

Register

Windows 7 'Hardware Reserved Memory "

Reply

Thread Tools
Old 5 juni 2009, 22:16
Donor Group

Default Windows 7 'Hardware Reserved Memory "

Hei,

Jeg la merke til i dag at Windows 7 sier at jeg kan bare bruke 3GB ut av 4GB. Jeg bruker 64bit versjonen. Dxdiag sier at grafikkortet er 2GB minne, men det er bare én. Jeg tror problemet ligger der. Jeg har googled og funnet noe på minnet remapping i BIOS, men jeg kan ikke synes å finne det i min BIOS. Alle vet hva er galt?

Takk.

Attached Thumbnails
Windows 7 'Hardware Reserved Memory'-problem.jpg  
Old 5 juni 2009, 23:06
Donor Group

Default Windows 7 'Hardware Reserved Memory "

Problem løst. Angivelig problemet var innstillingen antall prosessorer og minne for oppstart i msconfig forårsaket dette. Men Dxdiag fortsatt viser 2GB minne på skjermkortet, noe som er rart.

Register

Hugseliste

Lignende Tråder
Tråd Tråd startet Forum Svar Siste innlegg
Problemer med å starte Windows Etter Major Hardware Endre shuabert Windows-operativsystemer 18 3 oktober 2009 14:37
Windows 2003 Std server migrering - ny maskinvare mike555 Web Design, hosting & SEO 0 21 mai 2009 07:52
Er gamle Windows-mapper Ta opp alle Minne på HD? dfr200764 Windows-operativsystemer 3 7 mars 2009 17:24
Hvor mye virtuelt minne for Windows Vista 64bit? Bubba Windows-operativsystemer 3 12 februar 2009 07:15
Windows Vista-kompatibel Inkompatibel Hardware Guide jimmayor007 Windows-operativsystemer 2 4 desember 2007 11:57
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.