![]() |
|
| |||
| |||
| Hei, Jeg la merke til i dag at Windows 7 sier at jeg kan bare bruke 3GB ut av 4GB. Jeg bruker 64bit versjonen. Dxdiag sier at grafikkortet er 2GB minne, men det er bare én. Jeg tror problemet ligger der. Jeg har googled og funnet noe på minnet remapping i BIOS, men jeg kan ikke synes å finne det i min BIOS. Alle vet hva er galt? Takk.
__________________ HI:) |
|
| |||
| |||
| Problem løst. Angivelig problemet var innstillingen antall prosessorer og minne for oppstart i msconfig forårsaket dette. Men Dxdiag fortsatt viser 2GB minne på skjermkortet, noe som er rart.
__________________ HI:) |
![]() |
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Problemer med å starte Windows Etter Major Hardware Endre | shuabert | Windows-operativsystemer | 18 | 3 oktober 2009 14:37 |
| Windows 2003 Std server migrering - ny maskinvare | mike555 | Web Design, hosting & SEO | 0 | 21 mai 2009 07:52 |
| Er gamle Windows-mapper Ta opp alle Minne på HD? | dfr200764 | Windows-operativsystemer | 3 | 7 mars 2009 17:24 |
| Hvor mye virtuelt minne for Windows Vista 64bit? | Bubba | Windows-operativsystemer | 3 | 12 februar 2009 07:15 |
| Windows Vista-kompatibel Inkompatibel Hardware Guide | jimmayor007 | Windows-operativsystemer | 2 | 4 desember 2007 11:57 |
| Thread Tools | |
| |